|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() Sendt: 17-Juni-2008 kl. 14:18 |
navne på mp3 filer mangler på ps3 efter kopiering , når mp3 mappe er kopiret over til ps3 , hedder mappen bare album 3 , og spor 1 og 2 osv... med fra den hd jeg kopirer den fra hedder den det rigtigt ? håber at der er nogle som kan hjælpe mig med dette store problem....
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Ved ikke om jeg forstår dig rigtigt. Men hoved mappen på PS3 skal hedde musik / Music alt efter om du har DK eller US XMB. Kopier dine albums ind i Musik mappen, så skulle de gerne have det rigtige navn, ellers har du ret så er det da mystisk. |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
ja det er også det som jeg gør, men de kommer bare til at hedde Album 1 i stedet for det rigtig navn på musik cden, og track nummerne kommer til at hedde spor 1 osv. i stedet for de rigtige nave som nummerne jo har ... jeg syntes at det er rigtig mærkeligt , og træls.... for hvis de da bare hed det sammen så er det jo meget nemmere at finde de nummer man gerne ville høre , men er jo bare lidt svært når de jo kun hedder spor 1 2 3 4 osv.... i stedet for de rigtige nave .....
|
|
![]() |
|
Rekvium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Problemet er at PS3'en ikke kigger efter navnet som sådan. Du kan omdøbe filen lige så tosset du vil på computeren, men det er ikke det den ser efter. Åbn en musikfil i mediaplayer, højreklik på den i afspilningslisten og vælg egenskaber. I egenskaber vælger du indhold. Hvis ikke det hele står rigtig dernedaf, kan din PS3 ikke finde ud af det. Kan ikke lige huske hvordan man ændrer det, men arbejder lige lidt på det.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Lyder rigtig godt , håber at du finder ud af noget Rekvium (hvordan man kan måske ændre det)
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Nu har jeg ikke fået mig en PS3 endnu, men det lyder som om den kigger efter ID3 tagget, istedet for filnavnet? Hvis det er tilfældet, er der en masse forskellige måder at få udfyldt sit ID3 tag på uden at skulle taste en masse manuelt. Så vidt jeg husker kan foobar gøre det: http://www.foobar2000.org/ men ellers er det bare en google søgning om redigering af ID3 tags - der er massere af info om det. |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for svaret , det vil jeg lige prøve af her i aften så ....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |