recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Begrænsningerne i Vista MCE og Viaccess
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBegrænsningerne i Vista MCE og Viaccess

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Emne: Begrænsningerne i Vista MCE og Viaccess
    Sendt: 18-Juni-2008 kl. 16:09

Jeg har læst en del af trådene igennem for at få et samlet overblik over, hvilke ting, der ikke fungerer i Vista MCE, således at jeg ikke behøver at spilde mere tid på at få det til at virke.

Indtil videre er min liste denne:

- Undertekster (både digitale og analoge kanaler?)
- digitale HD-kanale

Men hvad med programguiden? Ud af alle de mange kanaler, jeg har i den store pakke fra YouSee, så er det et fåtal, hvor der er oplysninger i programguiden (<10). Kan det passe?

Og hvilken betydning har Viaccess modulet for hvilken funktionalitet, der er mulig i Vista MCE?

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2008 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af mandsholm mandsholm skrev:

Jeg har læst en del af trådene igennem for at få et samlet overblik over, hvilke ting, der ikke fungerer i Vista MCE, således at jeg ikke behøver at spilde mere tid på at få det til at virke.

Indtil videre er min liste denne:

- Undertekster (både digitale og analoge kanaler?)
- digitale HD-kanale

Men hvad med programguiden? Ud af alle de mange kanaler, jeg har i den store pakke fra YouSee, så er det et fåtal, hvor der er oplysninger i programguiden (<10). Kan det passe?

Og hvilken betydning har Viaccess modulet for hvilken funktionalitet, der er mulig i Vista MCE?

de 2 ting du nævner samt multilyd på eurosport, og vist nok også cartoon(dvs der er både engelsk og dansk samtidig) er de ting som ikke virker i vista..

Der er en del kanaler der ikke er i Epg'en, men på min er de fleste almindelige kanaler der, ihvertfald de danske..

Redigeret af Pizzabager - 18-Juni-2008 kl. 19:33
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu