|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jakobevers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 20-Juni-2008 kl. 13:39 |
Hejsa..
Til dem som har et FloppyDTV C2, har i kunne finde Kanal 5 HD og TV2 Sport HD. Det skulle ligge på 538 MHz og 768 Mhz, men Vista MCE springer lige de frekvenser over. Kan man "hacke" Vista MCE - så den inkludere de frekvenser i sin søgning. /Jakob |
|
Mvh
Jakob Evers |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Vista MCE understøtter ikke Mpeg4.. så du kan ikke se HD kanalerne på Vista MCE, du skal have fat i mediaportal eller dvbViewer for at se HD kanalerne.. Der er dog en update på vej til vista, forventet ankomst omkring oktober. Redigeret af Pizzabager - 20-Juni-2008 kl. 13:46 |
|
![]() |
|
jakobevers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Super tak for svaret.... Jeg har ikke mulighed for at skifte til mediaportalen,
da jeg bruger linksys dma2200'ere til frontend på mine tv'ere, og selve MCE hardware som backend. Men mindre at Mediaportalen understøtter linksys dma2200? |
|
Mvh
Jakob Evers |
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Check denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=42003& PN=2 Jeg har en udemærket installation af dvbviewer sammen med min vista installation, for netop at kunne nyde de HD kanaler på Yousee. Indtil Fiji versionen af VMC bliver frigivet. Det virker fint, jeg kan starte og stoppe dvbviewer gennem vmc. Skifte programmer med mce fjernbetjeningen og optage programmer i dvbviewer. Også tidsstyret. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan får du dvbviewer til at spille sammen med mediacenteret?
|
|
Mvh
Jakob Evers |
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Desværre, du bruger extendere. Dvbviewer kan ikke bruges sammen med extendere. Tror du er nød til at vente på fiji, eller mediacenter featurepack 2008. Den kommer til at undestøtte HD kanalerne i vista |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |