|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fordfairlane ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 23-Juni-2008 kl. 17:37 |
jeg er ved at være NAS "moden" Umiddelbart virker readynas duo som et fornuftigt bud men der er et par ting jeg undrer mig over, som nogen herinde måske har bud på: - ingen udviddelsemuligheder. Den sekundære bay kan kun bruges til spejling hvilket er lidt nedern, da databehov stiger og stiger. Jeg kan se at eksempelvis D-LINK understøtter at kunne udvidde men de får til gengæld tæsk for performance. Er der nogen bedre løsninger? - prisstruktur 500gb versionen koster omkring 2400 - 1tb versionen koster omkring 4000. Hvis man kigger på listen over supporterede diske, så koster den seagate disk de anbefaler 1000 kr. Det giver jo ikke mening, da man i så fald bør bestille den mindste model - bestille en seperat disk, og så udskfite den fra dag-1. Eller er de diske som der kommer fra fabrikken endnu bedre?? En ting som jeg syns virker rigtig fornuftig ved readynas duo er strømplanen så den kan sættes op til at gå i davle på tidspunkter hvor man ved den ikke bruges. Er det noget som andre også understøtter? Nogen som kan svare på ovenstående - eller evt. give et bud på en bedre løsning end readynas duo |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=433928&se archArea=&Soegeord=
Der er der i hvert fald udvidelsesmuligheder ![]() Start fx. med 3-4 af disse diske http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=425486&se archArea=&Soegeord= Venligst Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |