|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() Sendt: 24-Juni-2008 kl. 22:14 |
|
Hvilken er den bedste BluRay afspiller hvis kriterierne udelukkende er billedkvaliteten på BD og SD samt ingen blæserstøj fra maskinen. Hvad er "best buy" med ovenstående kriterier. Både 1. og 2. er vist meget støjsvage som jeg forstår det.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
|
Du går ikke galt i byen med dem fra Panasonic. De er sandsynligvis de mest støjsvage, og billedkvaliteten kan meget let være præcis den samme på alle de nævnte maskiner.
|
||
![]() |
||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
PS3 skulle heller ikke være helt uden evner Den har dog efter sigende en del mere blæserstøj end Pana'erne. Og så kan den ikke styres med en IR-remote. Men jeg synes du mangler Pioneer og Denon i din liste ? Hvis prisen ikke er et parameter, mener jeg absolut disse bør komme i betragtning, også selvom Denon endnu ikke er landet i de danske butikker. |
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Ifølge anmeldelsen af Sharpen http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1497&zoneid=1 så skulle den være meget støjsvag mens DVD kvaliteten muligvis afhænger af panelet (måske ikke god til 1080P) hvis jeg forstår det rigtigt. Kan man ikke bare lade TV'et opscalere? Den kan trods alt anskaffes for 2500,-. (ligesom Samsung og Sony). |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg tror ikke jeg vil ofre mere end BD50 prisen i fælleskøbet (3700,-). Sålænge den ikke skal bruges sammen med surround er det vel også spild? |
||
![]() |
||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Fair nok. Det fremgik bare ikke lige, at pris under 3.700,- var et parameter Hvis du ikke skal bruge surround, men bare ha' et stereo-signal ud, kan du nøjes med en BD30 fremfor BD50 af pana'erne, medmindre du går meget op i ekstramateriale, hvor profile 2.0 (som BD50 har) byder på ekstra muligheder. Jeg kender desværre ikke alle kandidaterne og kan derfor ikke rigtigt sige noget kvalificeret om deres performance op imod hinanden... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det fik jeg vist smidt væk inden jeg postede det (var med oprindeligt)
Det bruger jeg næsten aldrig. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der nogen der har erfaringer med blæserstøjen og billedkvaliteten på Samsung og Sony maskinerne?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Synes jeg har læst et sted at tidligere Samsung modeller havde problemer med 24p. Kan det være rigtigt - er det ikke fundamentet for blu-ray?
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
|
Jo, BD-P1400 har haft problemer med 24 fps. Dét burde der netop være styr på i en Blu-ray-afspiller.
|
||
![]() |
||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|
Det burde der vel være styr på nu, med de opdateringer der er kommet tidligere -eller hvad? Jeg har i hvert fald ikke haft problemer med min |
||
![]() |
||
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
|
Har en PS3 og er godtnok overrasket over hvor lidt man kan høre den, faktisk slet ikke.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |