recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skift af EPG udbyder på Vista MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkift af EPG udbyder på Vista MCE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PeterDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2008
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Emne: Skift af EPG udbyder på Vista MCE
    Sendt: 29-Juni-2008 kl. 08:44

Hej,

Jeg ville skifte EPG udbyder på mit Vista Mediecenter til en løsning baseret på TVGG og Bladerunner Pro. Har fået installeret begge programmer og det ser ud til at virke.

Hvad jeg derimod ikke kan er komme til det punkt under indstillinger/tv hvor man under "konfigurer tv signal" kan indtaste sit postnummer hvilket er nødvendigt for at skifte EPG udbyder.

Min mistanke er at man kun har mulighed doe dette første gang man opsætter mediecentret og herefter kan man "kun" tilføje manglende kanaler.

Nogen herinde der har en løsning på min lille udfordring, et alternativ kun også være hvis man på en eller anden måde kan resette hele mediecenter opsætningen - den sidste løsning reinstallation af Vista vil jeg nødig ud i

HTPC: Windows 7 - ASUS M3N-HD/HDMI - AMD 4850e - 4Gb - 750GB - 3 X FloppyDTV - Samsung LE40A676 via HDMI - 2 Xbox 360 extenders
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu