|
Ny TT, 30 dages opdatering af kort! |
Besvar |
Forfatter | |
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Emne: Ny TT, 30 dages opdatering af kort! Sendt: 04-Juli-2008 kl. 09:35 |
Halløj Har lige lige købt en ny TT One med kort over vesteuropa, hvor der er en kode med, så man kan opdatere kortet i 30 dage efter køb. Idet jeg ikke skal på "langfart" med den før til efteråret, havde jeg overvejet (hvis det er muligt) at lade være med at logge på home indtil omkring det tidspunkt jeg skal afsted. Så ville man vel stadig kunne opdatere gratis? De 30 dage tæller vel fra man første gang logger på eller?? T |
|
Bendtsen
Junior bruger Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Sendt: 04-Juli-2008 kl. 18:49 |
Så vidt jeg er informeret så er det ikke muligt hvis du har haft sattelit signal. Der er en "intern tæller" som starter der. Så 30 dage efter den har haft signal er det ikke muligt. Så skynd dig at gøre det, man skal dog ikke bruge koden det gøres ved at lave en profil via tomtom home, og så vælge brug kort garanti i selve programmet. |
|
rs-6200
Bruger Oprettet: 14-April-2006 Sted: åbenrå Status: Offline Point: 158 |
Sendt: 21-Juli-2008 kl. 16:47 |
kort garantien gælder fra købs datoen du skal sende kvitering til dem
|
|
sslarsen
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Sendt: 21-Juli-2008 kl. 22:01 |
Jeg mener det er fra den dato du første gang logger på HOME med din enhed og kæder den sammen med din email.
Hvis du vil være helt sikker så prøv t spørge på TomTom-User.dk |
|
Søren
|
|
thor-thor
Sendt: 06-August-2008 kl. 22:20 |
Ok Den er i hvertfald afprøvet! Fandt helt til "udlandet og hjem igen" i ferien. Guld værd på sådan en tur, men måske en smule "lir" til hverdag herhjemme T |
|
corgi
Bruger Oprettet: 05-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Sendt: 24-August-2008 kl. 23:21 |
Det er korrekt som sslarsen skriver , første gang der logges på Home begynder de 30 dage , den kupon der er med skal ikke bruges og der skal ikke sendes noget til nogen , men lav en komplet backup af enheden inden du opdaterer kort eller softvare
|
|
rs-6200
Sendt: 25-August-2008 kl. 04:22 |
|
|
rs-6200
Sendt: 25-August-2008 kl. 04:29 |
det er rigtig med førstegang du logger på home men du skal sende kvitering på tom tom grunden garantien da det er tom tom der giver garanti på produktet spørg henrik hos tom tom support hvis du er i tvivl så for du samme svar det er i telfælde at der sker noget med den.har selv haft en 730 som blev byttet 3 gange grunden fejl i produktet som der er mange der har med den model og har nu en 720 som bare køre perfekt
|
|
thor-thor
Sendt: 27-August-2008 kl. 19:56 |
Tak for svarene, de herrer Den er dog allerede solgt igen, synes ikke jeg havde så meget at bruge den til i hverdagen. Så må der købes en ny, hvis man skal på langfart igen næste år.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |