|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rosebowl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Status: Offline Point: 53 |
![]() Sendt: 04-Juli-2008 kl. 09:40 |
hej. jeg har en del dvd fim ca. 500-600. men jeg syntes de fylder af helvedes til i stuen. så jeg overvejer at finde en slags dj kasse, hvor de kan sættes i, men der skal være plads til at coveret til filmen kan sidde sammen med dvden. er der nogle der har et godt råd, hvor man kan finde sådan noget på nettet.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Har selv 3 DJ-kasser til mine 1200 DVD film, men der er ikke plads til cover. Vil også være interesseret i at høre hvis du finder en smart løsning til coveret. Jeg har ikke kunnet finde noget |
|
![]() |
|
rosebowl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
det er fandme belastende. har fundet noget fra usa. der hedder mmdesign. de er super cool. men koster en krig. har du så almindelige cd-sleeve i dine dj kufferter ?. og hvor har du købt dem. og hvor har du gjort af dine covers ? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
De er købet hos www.nierle.dk Det er hænge-cd sleeves, hvor der er plads til at skrive filmtitlen på. Covers ligger i kasser på loftet..... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |