Hej Per, jeg synes at du skal holde dig fra de billige afspillere. De er fristende, MEN har tendens til at være fyldt med fejl + at kvaliteten generelt er dårlig.
Jeg er selv faldet for fristelsen et par gange, og har købt et par Medion-afspillere i Aldi. De har hver især sine fejl, hvilket er ret skægt at observere, men også at sammenligne dem med hinanden ()
Nå, men nu til det vigtige: Jeg har selv bestilt en Pioneer DV-610AV via sparshop.dk - det eneste sted jeg kunne finde den i DK. Jeg bestilte den d. 10. juli, men den er endnu ikke på lager. Dog er jeg blevet kontaktet et par gange af deres kundeservice, om at den skulle komme denne uge :)
At gå fra Medion -> Pioneer er en verden til forskel. Pioneer er jo berømte for deres intuitive menuer, høje kvalitet samt at specielt deres DVD-afspillere aldrig fejler (de var med til at opfinde DVD-formatet...). Det er kvalitet hele vejen igennem.
Selv var jeg ved at bestille DV-600AV, men valgte den nye storebroder pga. muligheden for at sætte en musik-CD i drevet og en USB-stick i USB-porten og så lade musik-CD'en konvertere til MP3-filer direkte ned på USB-stick'en - kanon smart! Håber så bare at den kan afspille alle mine XviD-film med tilhørende undertekster