|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
yildizhan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 05-Juli-2008 kl. 02:19 |
Disse ting hader jeg ved min PS3 maskine men elsker den alligevel :
1: Ingen NTFS kompalitet 2: Kan ikke afsp MKV filer 3: Blæser larmer lidt....men kan stadig høres når der skrues ned for tv lyden 4: Spillene er alt for dyre 5: Den piano lak på PS3 samler super meget støv...pudser den hver anden dag :-) Men ellers SUPER fed maskine....min bedste investering |
|
![]() |
|
nuaa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
1 snakker vi dvd her eller hvad, da spil er regionfri og en del blurays også er.
2 jo vil være dejlig 3 har en 360, min 40Gb siger sgu ikke meget iforhold til. 4 max priser jeg giver med porto for mine spil er 400 og nogen gange endnu billiger. (lidt bestilte soul calibur 4 med preorder bonus hos game.co.uk til 40£ ) 5 der kan man sgu ikke være uenig. Men min 42pz85 har samme lak, så skulle alligevel have klud frem anyway >< |
|
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85 Xbox 360 rød RE4 elite Playstation 3 40GB |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
1: Sålænge du kører dit output over HDMI er maskinen ligeglad med om
mediet er pal/ntsc ..... så det kan kun være fordi at ps3'en er regionslåst på dvd og tildels blu-ray, at du er utilfreds. 2: Aner ikke hvad det er ... og jeg har og får aldrig behov for det. 3: Jeg har en 40GB og den hører jeg aldrig. 4: Hvad er for dyrt? Og hvor køber du dine spil? Prøv evt. nogle af de mange netbutikker, ebay .... eller køb brugt. (Mange af de spil jeg har er faktisk NTSC-udgaver jf. punkt 1). 5: Ja pianolak suger støv som en lort suger fluer, men det ser jo mega godt ud ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Til dem der har svaret. 1) NTFS = Fil system... PS3 har ingen problemer med NTSC format. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Du kan meget ofte få nye spil, et par uger efter release for under 300 Kr hvis du bestiller fra England og holder lidt øje med de forskelige online shops. Hvis du vil have spillene til release ligger de som regel mellem 300 og 400 kr fra England. Her er F.eks MTGS 4. til 29.95 £ http://www.shopto.net/page.php?page=dettagli&matcat=& ;categ=&platform=&codart=PS3ME01 Top Spin 3. 27,95 £ http://www.shopto.net/page.php?page=dettagli&codart=PS3T O06&n=Top%20Spin%203&p=PS3 Overlord rasising hell 32,95 £ http://www.365games.co.uk/index.php?productID=3398 Jeg vil næsten vove den påstand, at der inden for en måned efter release af alle spil vil man kunne finde det til under 30£ hos en af de Engelske online shops. så det er bare med at holde lidt øje med hvilke tilbud, de forskelige shops kører med. Hvis man vil have spillene lige når de udkommer, så må man hoste op med omkring 35-40 £ men det er også stadig billigt i forhold, til hvad de koster i DK.
|
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Al elektronik samler støv. Lev med det og støv af eller afskaf det
![]() |
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() |
Min PS3 40gb siger absolut intet. Kan slet ikke høre den, selv hvis alt lyd er slukket. Jeg er ret godt tilfreds med den som dvd/bluray afspiller og spillekonsol. Ønsker man et decideret mediecenter bør man nok hellere kigge sig efter sådan en. |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Doh ... skal vist lige huske at tørre søvn ordentlig ud af øjnene næste gang .... ![]() |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
1. tjah men så alligevel.. ikke alle der har behov for at have hele dvd'er liggende på den ?_? 2. enig, men det skulle ikke være så svært at convert mkv filer til et kompitabelt format, har jeg lade mig fortælle ![]() 3. larmer lidt ja.. men personligt hører jeg ikke noget når bare jeg har lyd slået til ^^ 4. de er dyre i danmark ja. jeg køber nye spil til en maks pris på 320 kr, medmindre at man skal bruge specielt hardware, som fx guitar hero. 5. jeg har det stykke "filt" (eller hvad det hedder?) som ps3'en var pakket ind i, liggende over min ps3 når jeg ikke bruger den ^^ hjælper stort. desuden har jeg nok i at fjerne støv fra mit 508XD pioneer og 24" benq monitor ![]() EDIT: PS. et lille *lol* til dem som begyndte at snakke om NTSC og PAL ved punkt 1. xD Redigeret af nekolas - 05-Juli-2008 kl. 15:09 |
|
![]() |
|
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
1. Ikke noget der generer mig 2. Tjo, det kunne da være meget cool hvis den også kunne tage MKV 3. Synes ikke 40gb udgaven larmer specielt meget 4. Ja, hvis man absolut skal have dem på release.. ellers falder prisen ofte hurtigt. 5. Well, min er den hvide japanske udgave, så det støv ser jeg ikke rigtig noget til ![]() |
|
An a day...
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
1. Pyt - man hiver jo alligevel bare sine film osv. via netværket 2. MKV2VOB er løsningen på det lille problem 3. HVis du har en 40Gbyte og synes den larmer, så skulle du høre min 60 Gbyte - som dog bliver overdøvet af min Xbox 360 :) 4. Kodeordet er : Udlandet! Jeg anvender Gamehubs.com - kun 1 gang er pakken taget ud til toldcheck, og den røg vist igennem alligevel 5. So what - den bliver støvet - tør den over med støvkluden når du alligevel gør dit tv rent, eller støvsuger, går ikke ud fra at du bor i et cleanroom :) |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Nu er MKV jo blevet "optaget" som en del af divx:
http://seekingalpha.com/article/82932-new-divx-hook-up-with- matroska-to-provide-enhanced-video-experience |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |