|
Problemer med DVD medie fra Nierle |
Besvar |
Forfatter | |
Milvos
Ny bruger Oprettet: 29-August-2004 Status: Offline Point: 5 |
Emne: Problemer med DVD medie fra Nierle Sendt: 28-Februar-2005 kl. 14:44 |
Jeg har købt en del medier fra Nierle : http://www.nierle9.com/s01.php?sid=PG00100626379274013256740 1325674&cur=dkr&sp=dk&ag=1&pp=aa&bnr=222 8 Jeg har IKKE problemer med at brænde, brænder på en Pioneer, men de hakker meget og stopper en masse gange under afspilning på DVD afspiller "UNITED 5056M" endvidere kan de næsten ikke genkendes af min computer. Er det medierne eller brænderen eller brænderprogrammet "NERO". Det er ret træls, da jeg har lavet 50 film der næsten ikke kan ses. Jeg kan ikke engang få kontakt med visse af dem på PC'en således at jeg kan lave nogle nye. Nogle gode råd ????? |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Sendt: 28-Februar-2005 kl. 15:03 |
Hvilken type medie er det, DVD+, DVD- er det RW eller R Hvilken hastighed bænder du med? Jeg har selv med held fået en 100% succerate med de blå DVD -R, med en hastighed på 2,4. Kørte jeg med max hastighed kiksede ca. 70% Så prøv at sætte hastigheden ned og benyt de billige -R (ca. 2 kr. stk) medier |
|
Milvos
Sendt: 28-Februar-2005 kl. 17:59 |
DVD- R Men brændingen går fint, verificationen går også fint, men det er når jeg skal afspille dem i DVD afspilleren det går galt. |
|
Ronnio
Bruger Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Sendt: 28-Februar-2005 kl. 18:38 |
Jeg kender ikke skiven, men navn og pris peger hen mod en Grade B skive. Under alle omstændigheder så tror jeg ikke at Nero er årsagen, med mindre du brænder dem på en hastighed som dit system ikke kan klare. Prøv at brænd dem på 1,2 eler 4x og se så om de hakker. Burn Proof sikrer at der er data tilrådighed, men det sker ved at brænderen holder pauser medens bufferen fyldes op. I den forbindelse skabes der også en masse områder på disken som kræver at læseren er god til at håndtere korrektioner (her ligger måske en årsag til hakkeriet). Hvis dette ikke hjælper, så er det nok bedst at købe nogle skiver af bedre kvalitet fremover Ronnio
|
|
Ejer af en Pioneer DVR-720 og super tilfreds
|
|
Milvos
Sendt: 01-Marts-2005 kl. 22:04 |
Skiverne hedder "BUDGET" 1-8x DVD - R 4.7 Min brænde er en PIONEER DVD-RW DVR-104 Redigeret af Milvos |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Sendt: 02-Marts-2005 kl. 00:29 |
Men Milvos! Har du prøvet at brænde med lav hastighed f.eks. 2,2 - 2,4 Hvis det virker har du jo løst dit problem. Hvis ikke, må du nok bide i det sure æble og købe medier af en bedre kvalitet |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |