|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() Sendt: 05-Juli-2008 kl. 12:06 |
|
Jeg skal hente et sæt Sennheiser HD650 idag, og har hørt at disse drenge er meget sultne.
Hvilken forstærker passer godt til denne høretelefon? - den skal forstærke signalet/lyden fra en Lenovo T61 med minijack udgang. |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
ingen som kan hjælpe?
![]() |
||
![]() |
||
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
det spiller ikke den store rolle når overførslen ikke er digital, og sennheisers topmodel vil være overkill har selv et par lækre HD650 tilslutted til Pioneer VSX-LX60 men kilderne er tilslutted med HDMI (PC/samsung HD/Blu-Ray) forskællen mellem digital og analog audio er meget stor og generalt skulle jeg mene at et par høretlf. IKKE er særlig sultne Redigeret af BUGz - 06-Juli-2008 kl. 19:09 |
||
Pioneer PDP-LX5090
|
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Det er faktisk rigtig nok. Der er nogle høretelefoner der er SÅ sultne, at den forstærker man nu anvender, ikke har en god nok forstærker i deres hovedtelefonudgang (den er som regel rigtig dårligt dimensioneret og af ringe kvalitet).
Det bedste ville være at bruge ens tape-out, på ens reciever/forstærker, og sætte en egentlig hovedtelefonforstærker til denne. Men Anima, hvad havde du tænkt dig at den måtte koste, den forstærker? EDIT: Nu kunne jeg se den skulle sættes til en PC, hvilke lydudgange har du at gøre godt med Anima? MVH ![]() Redigeret af Asklepios - 06-Juli-2008 kl. 19:19 |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
En god ide kunne værre at se på en Grace Design m902, er anmeldet af
H4A også med en Sennheiser HD650. Se bare hvad de skrive om combo Grace Design m905 og Sennelser HD650: "Sennheiser HD650 på Grace Design m902 står for mig som testens allrounder du kan elske i lang lang tid, uden hverken at blive træt af komforten eller lyden, for den er nemlig fantastisk. Er du primært til klassisk og akustisk musik... så skal du dog lige have den sidste bid med". http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp? articleid=1892&zoneid=3 Og Grace Design m902 kan sætte direkte til en Computer over USB, eller den digital udgang fra bla. Computer eller reciever/forstærker ![]() Redigeret af Startrek - 06-Juli-2008 kl. 19:37 |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Ikke noget dårligt valg... Bortset fra at den koster 13000 kr... ![]() Men det er bestemt ikke nogen dårlig ide at bruge USB, og have en forstærker med indbygget DAC. Det kunne f.eks. være et best buy som:
|
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, altså JEg vil mene at 13k for en forstærker til et par høretelefoner til 2300 er hjernedødt.
Men hvad med 2k som loft? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Nej 13k er vel bare supernørded. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe, hvis jeg havde den forstærker i kiggerten havde jeg nok spenderet lidt mere på et par hørebøffer end jeg allerede har gjort ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja hvad ved jeg. Kunne heller ikke finde på at ofre 2300 på hørebøffer Nej den rigtige bif-lyd skal sku hamre ind i mellemgulvet, og det kan hørebøffer ikke |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Har hør om en stol med indbygge sub. bas, som skulle spille samme med
hørebøffer, nogle der kende den ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej, 2300 var også for meget for mig, så jeg købte nogen som havde ligget i en kasse i et år. Så gav "kun" 1300, hvilket jeg synes er acceptabelt. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |