recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox Duet - PIN til squeezenetwork
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox Duet - PIN til squeezenetwork

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
keysersoze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-April-2008
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Emne: Squeezebox Duet - PIN til squeezenetwork
    Sendt: 05-Juli-2008 kl. 14:24

I går fik jeg lynhurtigt sat min squeezebox op så alt kørte fint - men i dag kørte det slet ikke så jeg fik både slettet mine afspillere i squeezenetwork og sat fjernbetjeningen tilbage til fabriksindstillinger inden jeg fandt ud af at problemet lå et helt andet sted, nemlig den internetforbindelse boksen kørte på.

Jeg har nu i lang tid forsøgt at sætte systemet op igen men uden held - jeg kan ikke komme ind på squeezenetwork og mit gæt er at det skyldes at afspilleren er fjernet derfra. Men når jeg starter konfigurationen af fjernbetjeningen op kommer der ikke som den aller første gang den PIN som jeg kan bruge til at indtaste i squeezenetwork.

Hvordan kan jeg komme videre herfra?

Til top
keysersoze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-April-2008
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2008 kl. 18:54
Problemet er løst - eller rettere fundet. Jeg blev i sin tid anbefalet at købe et accesspoint af Dansk Bredbånd for på den måde lettest at få trådløst i hele huset, men det viser sig at det skal være en trådløs router i stedet da deres system ikke kan håndtere det de i første omgang altså rådede mig til. At det så - i hvert fald en gang imellem - har virket tidligere skyldes (endnu) en fejl hos dem og det burde slet ikke kunne lade sig gøre at have fået mere end 1 IP-nummer fra dem og det er altså det jeg har haft da det virkede.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu