recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemmer med at opdatere xp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemmer med at opdatere xp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hønse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemmer med at opdatere xp
    Sendt: 07-Juli-2008 kl. 21:04

Jeg har problemmer med at opdatere windows xp.Har lige install. den på ny. Får denne fejl:

Webstedet kan ikke fortsætte, fordi en eller flere af disse Windows-tjenester ikke kører:

• Automatiske opdateringer (giver webstedet mulighed for at finde, hente og installere opdateringer med høj prioritet til computeren)
  • Tjenesten Background Intelligent Transfer (BITS) (får opdateringerne til at blive hentet hurtigere og uden problemer, hvis overførselsprocessen afbrydes)
  • Hændelseslog (registrerer alle opdateringsaktiviteter for at hjælpe med fejlfinding, hvis det bliver nødvendigt)

Sådan sikrer du, at disse tjenester er aktiveret:
1. Klik på Start, og klik derefter på Kør.
2. Angiv services.msc, og klik derefter på OK.
3. Dobbeltklik på Automatiske opdateringer på listen over tjenester, og klik derefter på Egenskaber.
4. Vælg Automatisk på listen Starttype, og klik på Anvend.
5. Kontroller, at Tjenestestatus er angivet til Startet. Hvis Tjenestestatus er angivet til Stoppet, skal du klikke på knappen Start.
6. Dobbeltklik på Tjenesten Background Intelligent Transfer (BITS) på listen over tjenester, og klik på Egenskaber.
7. Vælg Manuelt på listen Starttype, og klik på Anvend.
8. Kontroller, at Tjenestestatus er angivet til Startet. Hvis Tjenestestatus er angivet til Stoppet, skal du klikke på knappen Start.
9. Dobbeltklik på Hændelseslog på listen over tjenester, og klik derefter på Egenskaber.
10. Vælg Automatisk på listen Starttype, og klik på Anvend.
11. Kontroller, at Tjenestestatus er angivet til Startet. Hvis Tjenestestatus er angivet til Stoppet, skal du klikke på knappen Start.

Hvis dette ikke løser problemet, kan du anmode om hjælp fra en af følgende ressourcer.

Muligheder for selvhjælp:

Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2008 kl. 23:27
Jeg havde forleden problemer med at opdatere Xp (et helt andet problem end dit, men lige så svært for mig selv at løse.)

Jeg skrev en mail til Microsoft (adressen står på den side, hvor du fik din lange besked). Efter et par timer fik jeg tilsendt et lille hjælpeprogram og en fin forklaring. 5 minutter efter var problemet løst.

Jeg må indrømme, at jeg tøvede lidt, før jeg bad "giganten" om hjælp, men det virkede sgu. Og jeg sparede en besværlig reformatering af min computer.

vh. Thomas
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu