|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lpehrsson ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 11-Juli-2008 kl. 07:14 |
Jeg skal have samlet min HTPC færdig i et Hiper Media CenterHMC-1K53A kabinet, men hvilken cpu køler skal jeg vælge?
NorthQ 3392 skulle kun larme med 12 db hvilke vil gøre den uhørlig. Er der nogen der har erfaringer med det? Hvad med HFC-20820? Jeg har søgt lidt på de to, og en udtaler at han har købt NorthQ men hvis han kunne gøre det om ville han købe en Hiper. En anden har købt Hiper men mener at NorthQ er mere lydløs. Hvilken er mest lydløs? Den skal køle en 45W AMD. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10593 |
![]() |
Hvis du læser anmeldelsen af MMVisions mediacenter her på boardet vil du erfare, at NorthQ køleren er langt fra lydløs. Tilmed melder andre om monteringsproblemer fordi det medfølgende materiale ikke passer. Jeg har selv valgt Hiper køleren til mit mediacenter. Jeg lider af tinitus og er derfor meget kræsen m.h.t. støj, men jeg kan absolut anbefale Hiper køleren både hvad angår støj og køleevne. Hvis du vælger den skal du lige have fat i 4 møtrikker og 4 små spændskiver der passer til de medfølgende, fjederbelastede skruer. Dem kan du formentlige købe i det lokale byggemarked eller hos en cykelhandler. Flemming Redigeret af fltk - 11-Juli-2008 kl. 09:55 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
lpehrsson ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Jeg kunne nu ikke lige finde nogle test af mm-visions mediacenter, men jeg har nu bestilt en Hiper køler så må jeg håbe at den er lydløs, om ikke andet må jeg jo sætte en anden blæser på den.
Jeg har en backplate liggende fra en Noctua blæser, den kan jeg med lidt held anvende til at skrue boltene i. tak for svar. Redigeret af lpehrsson - 11-Juli-2008 kl. 12:26 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10593 |
![]() |
Anmeldelsen er her: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1172&zoneid=1 Flemming Redigeret af fltk - 11-Juli-2008 kl. 12:33 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |