|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter1968 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 14-Juli-2008 kl. 12:59 |
Hej Alle Jeg har netop købt mig en Logitech Squeezeboks Duet - det er jo super, er meget glad for den. MEN - Har lige et par begynder spørgsmål..... 1. Findes der en DK vejledning nogen steder ?? 2. Jeg syntes ikke rigtig jeg kan slukke for systemet på min fjernbetjening !! 3. Hvis min computer ikke er tændt, med Squeezeboks programmet startet - så kan jeg ikke høre almindeilg radio !! Nogen der kan hjælpe mig ?? På forhånd tak og fortsat god dag ;-) /Peter
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
1: Mener ikke der ligger en dansk - kun engelsk online (de ligger alle her : http://www.slimdevices.com/su_documentation.html) 2: Mener også at have læst at man ikke kan slukke helt for det - det står altid at trækker lidt strøm - men der er ca. 5W 3: Du kan lytte til internet radio ved at forbinde dig til SqueezeNetwork. Du skal bare vælge det som musikkilde i stedet for din Squeezebox. Du kan også sætte RSS feeds og podcast op i SqueezeNetwork så du også har adgang til dem denne vej - på samme måde som du har via SqueezeCenter.
Redigeret af kim.t - 14-Juli-2008 kl. 13:08 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Peter1968 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hej Kim ;-) Mange tak, jeg prøver at kigge på det når jeg kommer hjem fra arbejde. Tak /Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |