|
|
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Forfatter | |||
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() Sendt: 27-Juli-2008 kl. 18:57 |
||
Blu ray Screenshots af mit Sony 40W4000 kan ses her på hifigalleri min lille bio
jeg har de seneste år fået en voksende interesse inden for lyd og billede. og har nu fået et setup som jeg er nogenlunde tilfreds med. dog ønsker jeg stadig at gøre lidt ved lyd siden. men det blir dog først længere ude i fremtiden.. mit nuværende setup vil nok forblive sådan, de kommende år. under studietiden. (selvom det jo sagtens kan ændre sig, hvis man falder over nået spændene udstyr Udstyrsliste 7,1 kanalers. Som køre 5,1 med Bi-amp på front HTerne
Blu-ray afspiller à Receiver HTPC à Receiver Receiver à Fladskærm
Diverse I øjeblikket under videre udvikling, med Rustfrie rør fyldt med sand. (mangler kun sand) DIY - Fladskærm fod Lavet i slebet rustfri stål. Med indvendig kabel føring. Diverse billeder: Dolby Digital, DTS, NAD, Blu-ray, Full HD, Dolby True HD, dts HD. En masse plakater: The Kingdom, I Am Legend, Rejsen til Saturen, Ratatouille, Superman Returns, American Gangstar, Cloverfield, Jumper, There will be blood
HTPC: Asus P5E3 Bundkort
Udstyrs billeder:
min stille voksende blu ray samling
giv gerne nået konstruktiv kritik, det kan alt sammen bruges Redigeret af MC_Disko - 10-November-2009 kl. 21:22 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() |
||
det ser sku godt ud. og så brokker folk sig over at de ikke får noget i SU. lidt må der da komme ind. men rigtigt flot. det er også rart, at se at det ikke er panasonic og onkyo det hele. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() |
||
tja su'en er ikke den største, går hovedsageligt til husleje og mad.. så fritids jobbet er en go ting |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() |
||
nej, jeg ved godt man ikke bliver rig af det. men du er ikke den eneste herfra på SU, som har nogle dyre ting. jeg kan også godt lide din reol. hvad har den kostet dig at lave, for det ser godt ud. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
har ikke præcis pris på hvad det har kostet. men omkring 1500 kr.. grundet bordpladen som kostede 1300 kr. de rustfrie rør, gevindstænger osv. har jeg fået igennem mit arbejde. men de heller ik helt billige. vil tro de ligger i en 3-400 kr. det lille design skilt har jeg os lavet på mit arbejde. fandt ud af vi havde en skilte fræser. så den skulle jeg da lige lege lidt med se tråd om racket her |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det er da en del billigere end de der, forskellige racks som folk ellers har. og så er der altid en fornøjelse, i at have lavet det selv. det er også ret fedt, at have et skilt med ens eget navn på racket. kun roser herfra. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Caspar ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
||
Det ser rigtigt godt ud
![]() Men vil lige hører dig. Synes du at Dali concept 1 er dårlige? Hilsen Caspar |
|||
Apple er lige mig
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det har du ret i. det jo os meget sjov at lave det selv. har os selv lavet den fladskærms stander som tv hænger på (ja det sider ikke fast i vægen
vil ikke sige de er dårlige, man får jo bare hvad man betaler for |
|||
![]() |
|||
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
||
Det er en rigtig flot biograf du har fået sat op. Effekten med spots på "skiltene" er bare iorden, og det er bordet også! godt arbejde |
|||
![]() |
|||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
||
De skilte er herre seje!! Hvor har du købt dem? Ellers en fedt setup med lækkert gear! Tillykke med det! /Halsted Redigeret af Halsted - 28-Juli-2008 kl. 12:43 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Rigtig flot lavet reol! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
tak tak
billederne er fra nettet, og fremkaldt i fona.
det ser således ud |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |