|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
klasax ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 28-Juli-2008 kl. 18:14 |
Hej. Jeg skal til at bygge mig et mediacenter, og har nu kigget meget i dette forum, og har fundet frem til bundkort og CPU (som de fleste foreskriver: Gigabyte og amd processor) jeg kunne dog godt tænke mig at høre lidt om i har nogle erfaringer med et godt kabinet (micro ATX) det skal må gerne være et mindre kabinet, og jeg er ligeglad med display osv. og ligeledes en strømforsyning med minimal støj. Jeg skal kun have mont. en harddisk i, et DVD-drev og et tv-kort. Mit budget ligger på mellem kr. 1000-1500 for begge dele
På forhånd tak. Klaus Redigeret af klasax - 28-Juli-2008 kl. 21:44 |
|
Mvh. Klaus |
|
![]() |
|
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
PSU'en er ikke så støjsvag i dette kabinet, men det kan der jo rådes bod på, f.eks. med en Corsair VX450. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Et par forslag: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388210&am p;searchArea=&Soegeord= http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=426661&am p;searchArea=&Soegeord= Begge disse kabinetter, kan anvende normal Matx motherboard og indstikskort i normal højde, uden raiser.
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |