|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() Sendt: 31-Juli-2008 kl. 16:20 |
|
Hej. Jeg har fået opgraderet mit gamle hakkebræt Så jeg har osse fået radeon 2400HD pro. for jeg bruger ikke min computer til spil. Mest film og billeder. Men via komponent stikke om køre i 720P Og skal se film på PowerDVD 8 Ultra. Så siger den at opløsningen er for høj. Og Så forslår cyperlink at køre med caselyst 7,8 eller derover. og ja. køre med 8,6
Har i et bud? er lidt træt af at kun at køre på VGA. og mit fjernsyn kan ikke køre DVI-HDMI, står der ved tv'et. Så nogen forslag? |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|
Jeg skal lige forstå det rigtigt.
Du har et Radeon 2400HD som du kører VGA fra over til dit tv? Mange tv kan ikke køre højere opløsninger over VGA porten end 1024x768. Jeg kan ikke forstå hvad som skulle forhindre i at køre DVI-HDMI til dit tv? ![]() Kan du forklare lidt nærmere? |
||
![]() |
||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
|
PowerDVD tillader sikkert ikke component i 720P Prøv evt. med AnyDVD eller benyt VGA i stedet for component |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|
Jeg tror mere at det er grafikkortet som ikke kan køre component med copyright materiale. Det kan Nvidias kort ihverfald ikke.
|
||
![]() |
||
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
|
Ved VGA kan den gå op til 1360*768. Men i bruger vejledningen står der til mit fjernsyn at, de konverteret signaler fra DVI, ikke kan køre sammen med, HDMI. Skønt det burde være det sammen. Med hvad dit andet svar er. Så lyder det rigtigt at HDCP går ind og blokere for signalet. Men jeg kan godt prøve at købe en DVI=>HDMI når jeg kommer i Biltema nætegang |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Du mener: den defekte software tillader det ikke. Grafikkortet kan godt, det "må" bare ikke fordi der er indbygget begrænsninger i din software (for dine egne penge). Redigeret af JesperLund - 01-August-2008 kl. 11:57 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay. Var så ikke klar over. Men jeg prøve i første omgang at snyde den, hvis det er muligt, med at udvide skrivebordet, og køre VGA stikken som primær, og Y/C som sekundær. Trtor du ikke det vil virke. men mit gamle X800 Pro havde ingen problemer ![]() |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
|
Sådan som du beskriver problemet, så lyder det som om det er et problem med HDCP. Prøv at installere AnyDVD HD. Den klarer problemet.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak jer to, der anbefalet med AnyDVD HD Det virker nu som det skal..
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |