|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ninushenrik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 03-August-2008 kl. 13:40 |
Hej.
Jeg har lige købt en PS3, 40GB ![]() ![]() Er det en speciel slags harddisk man skal købe, fx mærker, type eller lign.? Skal det være 7200/5400? Hvad er max størrelsen? Og sidst men ikke mindst, kan man nemt skifte den ud, og hvad sker der med PS3 styresystemet og sine gemte spil? På forhånd mange tak, og fortsat god sommer til jer alle! ![]() |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Det skal være en SATA 2,5" Disk Den må maksimum være 9,5 mm i højden for at den passer ind i slæden på PS3. Du kan bruge både 5400 og 7200. En 7200 udvikler dog mere varme, og forskellen i hastighed er minimal alligevel. Så anbefales at købe en 5400. Vil anbefale den her. Har selv sådan en i min maskine. Det er det største drev du kan få der passer på nuværende tidspunkt. Og den larmer overhovedet ikke. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=414420&am p;searchArea=&Soegeord= Inden du går i gang kan du tage en backup af din PS3. det kræver at du har en ekstern enhed at lave backuppen på. Hvis du ikke har det, så bare brug en USB nøgle / Mp 3 afspiller / IPOD eller lign, og kopier dine save games over på inden du går i gang. Så kopierer du dem bare tilbage efter du har skiftet disken, og instaleret spillene igen. Det er meget nemt at skifte den ud. Det tager under 2 minutter ( sørg for at have en skruetrækker der passer, så du ikke kværner skruerne ) Når du har sat den nye disk i kan det være den spøger efter styresystemet. Det kan du lægge på din USB nøgle inden du går igang. hent det her og lav en mappe struktur på din USB nøgle som beskrevet her. http://dk.playstation.com/help-support/ps3/system-software/u pdates/
|
|
![]() |
|
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
Undskyld jeg lige tramper ind her, men hvor har du købt din PS3? Jeg synes de er fuldstændig umulige at få fat i lige nu. mvh Jørn |
|
![]() |
|
ninushenrik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Jeg gennemsøgte Sønderborg, Fona, Merlin, Blockbuster A-Z, alle udsolgt. Så prøvede jeg Merlin Åbenrå, de sagde at leverandøren som levere PS3ér til Danmark ikke kunne levere lige PT. Derfor var det umuligt at købe en i Danmark, men så prøvede jeg Fona, de havde en enkelt som jeg kunne købe, så det var bare rent held. Men jeg føler med dig, stort set alle steder er der udsolgt. Men alt held og lykke, til sidst finder du sikkert en. |
|
![]() |
|
![]() |
Klondike: Mange tak for dit svar, meget brugbart, jeg vil nu gå i gang med at lede. God sommer, og tak for hjælpen!
|
|
![]() |
|
FilmSalgFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 487 |
![]() |
Har du overvejet at prøve DBA eller guloggratis? Eller skal den være sprit ny? |
|
![]() |
|
kylle_one ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Købte min hos Amazon.co.uk, der har de masser
![]() |
|
![]() |
|
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
Hvad gav du i fragt?? Der går et rygte om at blockbuster til oktober laver en pakke med 2 BD-film og en PS3... Men til 2700 uden film som den står til hos amazon fåes den næppe... |
|
![]() |
|
![]() |
Det var lige under 50 kr.
Det bliver 2870 kr. med det hele. Husk at det er langt billigere at købe ekstraudstyr hos dem også. |
|
![]() |
|
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
Ser ud til at den koster ca 303£ inc. fragt, det er jo ikke så galt når man ved der er mangel på dem herhjemme. Er der nogen forskel på den engelske og den danske udgave, jeg tænker på med hensyn til at købe extra udstyr til den herhjemme (tastatur osv.)? mvh Jørn |
|
![]() |
|
![]() |
Den eneste forskel er det medfølgende strømkabel som passer til en engelsk stikdåse ikke kan bruges i DK. Det er dog ikke noget problem da man kan bruge et strømkabel fra en PC'er, det er samme indgang |
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
ellers så skulle det ikke være et problem at få fat i den nye 80 GB når den kommer ud. så længe man er hurtig selvfølgelig. men ellers så tjek coolshop.dk man kan måske forudbestille på den nye
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |