|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
skodao ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2007 Status: Offline Point: 87 |
![]() Sendt: 11-August-2008 kl. 23:42 |
|||
Hej. Jeg skal skal ud og købe pio 508xd og bose
Hvilken reciever samt hd optager synes i jeg skal købe???? max pris 16000. Vil gerne at jeg kan undgå 2,3,4..... fjernbetjeninger. Har tænkt på pana eller pio. På forhånd tak.
|
||||
![]() |
||||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|||
Mulighederne angående receiver er store.
Du kan både vælge Onkyo, H/K, Marantz, Denon eller noget andet. Angående HD optager, ja så har jeg ærlig talt ingen ide, for at aldrig rigtigt interessere mig for det ![]() Angående en lækker fjernbetjening, så kunne du købe Logitech Harmony 1000, det er bare en fed remote controller, den koster dog lidt, men til gengæld er den også bare sprød ![]() mvh Zirio |
||||
![]() |
||||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|||
Har selv kigget lidt på den, men udformnigen har holdt mig tilbage indtil nu - er det hurtigt at omstille sig fra en normal aflang fjernbetjening med tal osv. til den noget alternative form, og et minimum af knapper? |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |