|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bette_casper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 13-August-2008 kl. 23:05 |
Onkyo TX-SR606 + 5 stk. HarboSAT10 + HarboSUB10. |
|
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
|
|
![]() |
|
xiuxiu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
tag ud og lyt på dem
![]() men jeg er ikk i tvivl om at onkyo'en er meget mere potent end det bose sæt er men kender dog ikk lyden på harbo |
|
Mvh Thomas
Vienna Acoustics BBG April Stello AI500 Logitech Squeezebox Touch Yamaha YSP-2200 Audiotrak Prodigy Cube Sennheiser 580 |
|
![]() |
|
midtvest ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Hvornår er noget bedre end det andet, hvis man kun kender lyden af det ene anlæg...? Jeg har selv Harbosat10 sub10 og er faktisk utrolig overrasket over den rene klare lyd der kommer fra disse højtalere. Men det eksgkte spørgsmål... Harbo kontra Bose... Jeg, personlig, kan kun sige Harbosat 10 er overraskende god til prisen... men der kan findes bedre højtalere! |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Umiddelbart er jeg enig med alle ovenstående indlæg, det kan kun dit øre afgøre!!
Når det så er sagt, så er jeg aldrig blevet imponeret over Bose. Jeg mener ikke de leverer noget, andet end design... Så jeg ville klart gå efter Onkyo+Harbo. MVH ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
bette_casper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Tak for svarene |
|
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
|
|
![]() |
|
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
Kan vi ikke få nogle billeder af jeres setup med SUB10 + SAT10 ? Er meget interesset :D
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Jeg har hørt begge anlæg, Bose's hos forhandleren 2tal og harboSAT10 +
harboSUB10 (Dog med en noget ringere receiver end onkyo 606 - kan ikke lige huske hvad det er for en) Men min vurdering er at du får mere for pengene hvis du køber harbo sættet end boses lifestyle 18, der hvis jeg husker rigtigt koster omkring de 16.000 - min. 5.000 mere end du vil komme til at betale for det andet sæt- Boses sæt har do nogle fordele, som jeg personligt syntes er værd at tage med - højtalerne fylder ikke noget, sættet er lavet med det ene formål at spille sammen, hvilket vil sige at enhederne er lavet for at understøtte hinanden - om det så er en fordel når jeg alligevel siger at jeg ville vælge harbo sættet er dog en smags sag og til sidst så er fjernbetjeningen radiostyret og ikke med infrarød, hvilket betyder at du kan stå i hvilket som helst sted i huset at styre musikken inde i stuen - det er ikke kun i teorien, min fatter har lifestyle 48 og det lyder bare godt!!!!! Håber det hjalp lidt, og at jeg ikke kom til at køre for langt ud af en tråd... |
|
![]() |
|
![]() |
Det gjorde det bestemt, mange tak for svaret. |
|
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Bare for at sige det er det ikke kun Onkyo der har Zone 2 eller 3 for den
sags skyld, men det er nok det mærke du vil få anbefalet herinde. Har ikke selv hør dem, så vil lade være med at udtale mig om dem. |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |