|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
R3b3L ![]() -- ![]() Oprettet: 27-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() Sendt: 14-August-2008 kl. 13:41 |
Ja overskriften siger sig selv. Jeg er på udkig efter et bundkort, som har mere end 6 sata stik, hvis det altså findes.
Har siddet og kigget på edbpriser, men synes ikke jeg kan finde et med mere end 6 på. Kan godt være det ikke findes, men jeg skal da lige hører om der er nogen her der ved noget ? |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Asus laver nogle workstation bundkort med mere end 6 porte. F.eks. M2N32 WS Professional eller P5E64 WS Professional, alt efter om du er til AMD eller Intel. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Det bundkort jeg har i min maskine har 8 sata porte mener jeg. Jeg kan lige finde ud af hvad det hedder når jeg kommer hjem |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Det har mit eget Gigabyte GA-P35-DQ6 forøvrigt også, men det tænkte jeg ikke lige over da jeg skrev mit indlæg. Det vil nok være en idé også at kigge lidt på Gigabytes hjemmeside. Redigeret af fast2night - 14-August-2008 kl. 14:34 |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
R3b3L ![]() -- ![]() Oprettet: 27-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
fast2night:
Synes ikke umiddelbart at de kort har flere end 6 ? BeLLe: Det kunne være super :) Jeg leder efter et godt bundkort til en server, jeg skal gerne kunne koble så mange diske på, som overhovedet muligt, da jeg har plads til 20 diske i kabinettet og det vil jeg gerne udnytte, så det kort jeg leder skal også gerne kunne udvides med så mange sata controllere som overhovedet muligt. Onboard grafik er derfor at foretrække, da jeg jo så kan bruge alle pci slots til controllere. Redigeret af R3b3L - 14-August-2008 kl. 14:36 |
|
![]() |
|
![]() |
Det ene har 9, og det andet 8, så du ser ikke godt nok efter. ![]() Der findes flere SATA-kontrollere til PCI-E x16 med masser af porte, så det er bare at gå løs på EDBPriser. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
![]() |
Tror godt det kunne blive det her:
LINK Det har dog ikke onboard gfx, men tror ikke jeg finder et MB af den type, som har det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |