|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Goffie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() Sendt: 21-August-2008 kl. 22:20 |
Jeg leder forgæves efter de to ovennævnte titler. De overlevende er en fremragende sci fi tv serie fra 70érne (hvis den holder; men det tror jeg den gør) Sweet Dreams er med Jessica Lange og Ed Harris og den hvor hun spiller Patsy Cline. Min famile kræver dog at det skal være med danske undertekster. De findes tilsyneladende kun som import dvder uden dk tekst. Er der nogen der ved mere.? Måske evt som vhs? Redigeret af Goffie - 23-August-2008 kl. 19:52 |
|
Med Venlig Hilsen
Gert "Man skal passe på, at en markant profil ikke bliver til en lang næse" Erling Olesen |
|
![]() |
|
Goffie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Haaaalooo? |
|
Med Venlig Hilsen
Gert "Man skal passe på, at en markant profil ikke bliver til en lang næse" Erling Olesen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Har søgt på The Survivors på IMDb, ser ikke udtil at være der, kan nu heller ikke huske, at den er komme på noget medie. kommer heller ikke med noget ved søgning på diverse DVD salgssider. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
joeh, Radiomanden, den findes her http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=107453545318 21 men altså uden dk tekster |
|
Med Venlig Hilsen
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så er den jo nok kun i den version. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Tja, det har du jo nok ret i; jeg havde dog håbet at den måske fandtes på VHS hos et forimmedlem. |
|
Med Venlig Hilsen
|
![]() |
|
![]() |
Findes den slags snart mere. |
|
|
|
![]() |
|
Lone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
De overlevende (The survivors) er en BBC serie fra 70'erne skrevet af Terry Nation, som senere skrev "Blake's 7" og som også var involveret i Dr. Who. BBC overvejede for to år siden at tage serien op igen med nye skuespillere, som de har gjort med Dr. Who, men om det blev til noget, ved jeg ikke. Se hjemmesiden http://www.survivorstvseries.com/ Kan se at serien findes på DVD; købes hos Amazon, men nok ikke med danske undertekster Redigeret af Lone - 26-September-2008 kl. 13:10 |
|
TV: stort..
PC: 1 stor & 1 lille Lyd: Denon/DALI DVD-HDD: Pioneer Kamera: Nikon + VR 18-200 (cool) Bil: Chevrolet Togkort: Ja da :) WWW: skal opdateres Whisky: Talisker & Oban |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |