|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Woodie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 02-September-2008 kl. 18:17 |
Hej... Og tak fordi du valgte at kigge med.. Jeg står med 25.000 kr, som jeg har vundet. Og vil meget gerne investere i et dejligt surround anlæg. Men jeg har ingen forstand på hvad jeg skal vælge! Så hvis du vil være sød at hjælpe mig lidt på vej, så vil det være fantastisk....
/Shake |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Allerførst: Velkommen til Recordere, du skal nok få glimrende hjælp så beklager at jeg starter med at bitche, men: Kan du ikke starte med at lave en mere meningsfyldt overskrift på dit indlæg? Jeg ved godt det er dårlig skik at irettesætte folk, men det er p.... irriterende med intetsigende overskrifter, fordi det er langt sværere at huske om man har kigget i tråden eller ej. Tredje gang jeg klikker på samme (for mig) uinteressante tråd med et intetsigende navn bliver jeg ærligt talt noget irriteret. Dem der kan levere et interessant svar skal nok få øje på din tråd hvis du skriver "hvilket 25k surround?" i stedet for, om noget er der sikkert flere af dem der har en reel interesse i at hjælpe dig der klikker på tråden så... Jeg kan desværre ikke være on topic uden at gøre reklame for mig selv, så beklager mit OT rant... |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Hej Woodie. Jeg har gode erfaringer med receivere fra Onkyo, og højttalere fra B&W, men der er mange andre der er lige så gode. m.v.h. |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Tro sikke at Christian fra www.csn-teknik.dk kan finde en god løsning for
dig, husk at han komme med det og sætte det op fra dig, så før jeg ville gøre noget andet, vil jeg ligge kontaket Christian ![]() |
|
![]() |
|
jackson stuart ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
jeg ville nok finde en god pioneer hd reciever og nogle klipsch højtalere
|
|
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
|
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Den nemme løsning - med tilvalg af den lille sub passer pengene ... cirka http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.as px?articleid=1780&zoneid=13 |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Husk lige at Ombyt den en BS133 med centerhøjttaleren CC201.2 (for
forskelsprisen). Og den lille subwoofer Velodyne SPL-800i er jo ikke dum. Har du DVD eller Blu-ray afspiller ? Redigeret af Startrek - 02-September-2008 kl. 20:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |