|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 02-September-2008 kl. 19:01 |
Hej, står og kunne tænke mig en stationær high-end stationær som kan klare de nyere spil. Er det muligt at knalde en computer sammen til under 10000kr som kan klare Crysis, gerne på max, eller snært ved :) (ved godt at spillet er meget krævende.) Jeg har selv prøvet og bikse noget sammen, men er ikke den store ekspert, har dog en anelse om hvad den skal indeholde. Anyways - kunne i hjælpe med at bygge en til mig? Hvis der kommer nyt must have grafik kort eller noget andet i den dur, så bare nævn dem. :) Tastatur og mus skal jeg nok selv købe ved siden af., skærmen bliver min samsung fladskærm.. Spillene den skal kunne klare på max er det nye warhammer MMORPG og Crysis, og nyere spil. Spiller også meget RTS spil så det skal den også kunne kringle :) Ja. også må den også gerne have HDMI indgang og bluetooth modem i. Kan det lade sig gøre for under 10000kr? eller skal jeg gå på kompromis nogen steder :/ |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Goddag Steffen
Jeg kan lige så godt sige til dig, med det samme, at det er umuligt at kunne køre Crysis på Max-graffik med det ovennævnte beløb. Jeg sad lige og snakkede med kammi i går, og der er sted (kan desværre ikke huske hvor), hvor de har lavede en Monster High-end PC for 150.000 kr. Den kunne køre Crysis på max graffik med fsb på 120 ![]() Men for 10K kan du sagtens få en PC, der kan kører Crysis, og kan køre det rigtig godt. Jeg vil nok anbefale dig en Quad Core 2.6 (måske mere), 4 eller 8gb ram fra Kingston eller Corsair. En HD med nok plads (evt 500gb). Et MB der understøtter SLI (2xgKort) også købe 2xGeForce 9800GT 512mb Ram. Så burde du være deroppe ad, men stadig under de 10k ![]() |
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Jeg ville vælge modellen med Core2Quad Q9550 12MB 4x2,83GHz til 9.295,00 kr. Hvis du vil samle selv, kan du jo tage udgangspunkt i de anvendte dele og så spare en del penge Mvh. Soko |
|
![]() |
|
NANO.DK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
8gb ram er da overkill Jeg har selv 4 i min og jeg har hele tiden over 1gb ledigt . en Quad core som jeg selv har er også overkill da spillet ikke understøtter 4 kerner. Meeeen nu er de så billigere så jo køb en quad med så høj Clock frekvens som muligt Der du skal smide flest penge er i grafikkortet
|
|
Tv - Pioneer 5090, Macmini med plex
Computer - Cpu: I7 2.6@4.0 ghz Ram: 4x2gb Dominator GT@3ghz Gfx: Evga 480Gtx Dsp: Samsung syncmaster 226bw Hdd: 60gb Ocz Vertex Mb: Evga X58 Sli |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
har fået det her smidt i hovedet fra edbpriser: Core 2 Duo E8400 6 MB (Intel Boxed) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |