recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke slette TV optagelser helt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan ikke slette TV optagelser helt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikkelp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2004
Status: Offline
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke slette TV optagelser helt
    Sendt: 11-September-2008 kl. 15:01

Min Vista MCE kan ikke finde ud af at slette enkelte optagede programmer... Jeg har 5-6 optagede programmer som stadigt fremgår af listen over optagede programmer. De repræsenteres med en blank grafik firkant og titel. En af disse fremgår sågar som at den er igang med at blive optaget. Kigger jeg i mappen, Recorded TV, er der ikke nogen af filerne tilbage. Søger jeg på filerne finder jeg dem 2-3 gange i Recorded TV, men kan ikke slette dem (da de ikke er der...)??? Det giver jo ingen mening.

Der ud over nægter den at starte med at optage. Live tv virker fint.

Nogen råd til hvordan jeg får ryddet op i allerede slettet indhold og hvor jeg skal kigge for at få en idé om hvad der sker?

Jeg har McAfee virusbeskyttelse og har ikke fundet noget mærkeligt.

Argh!

Redigeret af mikkelp - 11-September-2008 kl. 15:04
Til top
Psudo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2008 kl. 15:20

Har du plads nok til at optage på?

Du skriver at du søger på optagede filer, og at de optræder flere gange...Hvad er indholdet af mappen "Recorded TV" i mappen "delte filer" (default optager mappen) Derinde skulle du da kunne slette dem.

Evt starte op i fejlsikret tilstand og så ryde dem ud på den måde.

V.h. Psudo

Til top
mikkelp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2008 kl. 16:07

Jeg er på arbejde lige nu, men som jeg husker det er der plads til omkring 80timers optagelse endnu.

Jeg søger f.eks. på navnet på en af problem filerne. Det giver lidt forskellige resultater afhængig af hvilken af filerne jeg søger på. Men f.eks. vil en fil give 2 hits. Begge hits peger på samme default "recorded TV" mappe. Åbner jeg destinationsfolderen (Recorded TV") så kan jeg ikke se filen nogen steder i mappen (jeg har slået skjulte filer til i mappeindstillinger). Prøver jeg for sjov skyld at slette de to hits jeg har fået skriver den at det kan den ikke da filen ikke er der... ?

Jeg vil prøve fejlsikret tilstand.

Til top
allannissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2008 kl. 16:17
Har en kollega som har oplevet det samme. Det har intet med medie center eller recorded tv at gøre. Han havde haft nogle filer liggende i en mappe, men efter at have slettet både mappen og filerne kunne de stadig findes ved at søge efter filer på computeren. Man kunne intet gøre med filerne da de jo ikke eksisterede længere og copmuteren derfor ikke kunne finde deres placering. Fandt desværre aldrig en løsning på det.
Til top
mikkelp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2008 kl. 12:54

Har nu fået ordnet min computer! :) Kig i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=44589& PN=1&TPN=1

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu