|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() Sendt: 12-September-2008 kl. 15:19 |
Jeg har tænkt lidt på at købe nogle blu-rays fra http://www.dvdcrave.com/ i Australien. Men det er jo ikke så billigt hvis man skal betale told og moms... Men er der en mulighed for at undgå at betale for meget, her tænker jeg på om man spare ved at købe dem enkelvis og under et hvis beløb? Eller hvordan har i bestilt fra Australien, uden at skulle betale sindsyge overpriser?
|
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
De er dyre, end dvdcrave..
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Jeg har købt enkelte spil og film fra dvdcrave og er ikke blevet snuppet i tolden. Jeg tror tolderne har deres fokus på forsendelser fra Asien. Jeg bestiller altid kun 1 stk af gangen for at mindske risikoen...
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
![]() |
Okey tak, hvad har du max købt for ad gangen?
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Tror det højeste beløb var 3-400 kr. Men det er i grunden uden betydning, når man kommer over beløbsgrænsen på 80,- incl porto... Tolderne kan jo ikke se hvad det har kostet før de lukker op for pakken... Men jeg vil da altid anbefale at købe en af gangen - mindre pakke, mindre opmærksomhed... |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
jeg har bestilt fra dvdcrave og ezydvd, over 200 gange nu. og er røget i tolden 2 gange. og jeg har fået både enkeltvis, og større pakker, bla. tvserier. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen tak Så vil jeg prøve at bestille enkelvis fra dvdcrave. |
|
![]() |
|
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Nu er vel som sådan ikke moms og told der er det værste, men post-dk's gebyr på 150 kr... Hvis du bestiller flere pakker enkeltvis kan du jo riskikere at skulle betale 3x150 kr istedet for 1x150 kr..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |