|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jakobevers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 15-September-2008 kl. 19:51 |
Hejsa...
Jeg syntes det går for langsomt, med at for Vista MCE til at leveret eet stykke software som kan optage og afspille HD udsendelser. Findes andet software som understøttet LinkSys DMA2200 extender, som kan modtage HD-udsendelser? Måske MediaPortal men undetstøtter den Extender? |
|
Mvh
Jakob Evers |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Media Portal har faktisk et plugin der gør den kompatibel med Extendere, har dog aldrig prøvet det, da en Xbox 360 larmer som en jetjager, derfor bliver min aldrig brugt til at se film.
|
|
![]() |
|
jakobevers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Nu har jeg ledt igennem Media Portal siden, men kan ikke finde nogt har du et link? |
|
Mvh
Jakob Evers |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Det kan være dette Nagash henviser til
MCETvServerClient |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja det er så muligheden hvis han hellere vil fortsætte med MCE |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |