|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
cklopp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 16-September-2008 kl. 22:01 |
Hej Jeg står og har brug for et vægbeslag med sådan en drejearm til et panasonic px80. Jeg har været i Harald Nyborg og Bilka indtil videre, da det helst ikke skal for langt op i pris max 1000 hvis det er muligt. Men begge steder er problemet at drejearmen ikke kan holde til den vægt fjernsynet har (36 kg), og de som kan koster næsten 2000 kr. Er der nogle steder det kan købes til en rimlig pris enten på nettet eller i en fysisk butik, gerne et konkret tilbud eller side, hvor det er tilat finde det rigtige. På forhånd tak |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Hvad med Vogels 6325 ophæng til ca. 1000 kr.? Et 42" PX80 vejer i øvrigt kun 26 kg. uden fod. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
cklopp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Jamen er det ikke kun drejearmen der koster 1000 man skal jo både have vægbeslag og drejearm så bliver det noget dyrere og er du sikker på at foden den vejer 10 kg i sig selv lyder lidt voldsomt
er der slet ikke nogen der kender nogle konkreter steder man kan få det til en rimlig pris?? |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Nej - Beslaget er komplet, og TV'et kan både drejes i vandret og lodret. Jeg har det selv, så jeg burde vide det. ![]() Jeg ved ikke hvor du har hentet vægtoplysningerne, men i følge Panasonics produktinformation vejer det 28 kg. med fod og 26 uden. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
![]() |
vægten står på kassen, så det skulle meget gerne være rigtig........... men hvor kan det købes og hvad vægt kan det holde til???
|
|
![]() |
|
![]() |
Er du sikker på at det ikke er vægten inkl. emballage? Prøv og kig efter nettovægten, for det er hvad TV'et vejer. Jeg gav dig et link til Getmore og de har det på lager. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Både på de af Panasonics hjemmesider jeg har kigget på (.com samt .dk) står Panasonic 42" PX80 til at veje 26 kg.
Jeg tror at vægten på kassen, angiver vægten på HELE kassen inkl. TV, indpakning, fod osv. og ikke bare TV'et alene... ![]() EDIT: For langsom ![]() Venligst Redigeret af Asklepios - 17-September-2008 kl. 11:41 |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Det er sikkert inkl. emballage mv. men jeg tror stadig ikke at kassen vejer 10 kg, den vejer højst 2 kg og foden vejer heller ikke så meget........... men jeg prøver lige at kigge på getmore.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Har lige set beslaget og det er et fint forslag, men jeg har brug for en med en lidt længere drejearm, så det kan komme lidt længere ud fra væggen, så andre forslag ønskes gerne :-)
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Vil også klart anbefale dette ophæng, mine forældre har det, og det fungere bare helt perfekt! Men du bør nok købe det et andet sted end hos Getmore.dk - de kender ikke købeloven. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Du har mange krav og et lille budget - ikke en god kombination! Du bør nok købe et Vogels EFW 6345, men den er langt over dit budget. Redigeret af Sandal - 17-September-2008 kl. 12:34 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, så er der nummeret større, men prisen vokser også tilsvarende: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=171806 |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |