|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() Sendt: 17-September-2008 kl. 21:08 |
Så er der godt nyt til drengerøvene.
De velkendte skuespillere, Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodrigues & Jordana Brewster fra The fast and the furious (2001) vender tilbage i Fast and furious (2009). Der er dog lidt tid til, det sker desværre først 5 juni 2009. Storyline Vin Diesel and Paul Walker reteam for the ultimate chapter of the franchise built on speed—Fast and Furious. Heading back to the streets where it all began, they rejoin Michelle Rodriguez and Jordana Brewster to blast muscle, tuner and exotic cars across Los Angeles and floor through the Mexican desert in the new high-octane action-thriller. When a crime brings them back to L.A., fugitive ex-con Dom Toretto (Diesel) reignites his feud with agent Brian O’Conner (Walker). But as they are forced to confront a shared enemy, Dom and Brian must give in to an uncertain new trust if they hope to outmanuever him. And from convoy heists to precision tunnel crawls across international lines, two men will find the best way to get revenge: push the limits of what’s possible behind the wheel. Officiel hjemmeside: The fast and the furious Du kan allerede nu tilmelde dig filmens fanside på Facebook HD Trailers for de der ikke kan nøjes HD Trailer 480p: Fast and furious (2009) HD Trailer 720p: Fast and furious (2009) HD Trailer 1080p: Fast and furious (2009) Redigeret af Kim Jespersen - 17-September-2008 kl. 21:17 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6286 |
![]() |
Ja den glæder jeg mig meget til at se MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
Jeg må indrømme at jeg aldrig rigtigt har følt noget for 2'eren, 3'eren var lidt bedre, men langt fra tilfredsstillende nok.
Men 1'eren var ultra fed, så jeg har rigtigt store forventninger til denne her, særligt fordi de fire er samlet igen, hvilket får mig til at syntes at dette er den eneste "rigtige" 2'er. Så jeg glæder mig også enormt meget og uanset om jeg kan lide 2'eren og 3'eren, så skal jeg have alle 4 på BD. Der er pludseligt for lang tid til næste år ![]() Redigeret af Kim Jespersen - 18-September-2008 kl. 07:14 |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Det bliver så godt!! Især oven på den knap så heldige 3'er. (i mine øjne) 1'eren og 2'eren var super. Mange synes 2'eren var dårlig, men jeg fandt den nu ret sjov og underholdende. Tyrese gjorde det sq godt. Og det var cool de havde fået lidt american mucles med (bilerne, ikke fyrene 3'eren gjorde slet ikke noget for mig. En hovedperson der ligner en på 35 men er 17 og så den bonderøvsaccent (staves). Min kammerat og jeg sad og grinede 5min efter han åbnede munden 1. gang Synes der var alt for meget teen-movie over 3'eren og det er godt vi kommer til bage til de "gamle" gutter i 4'eren. Og at dømme ud fra det billede som er postet her i tråden ser det ud til der ihvertfald er 1 lækker bil med i 4'eren.
Redigeret af furious jt - 18-September-2008 kl. 07:45 |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Skal helt klart ses.. Kanon fed serie.. 1 var klart den fedeste. Sådan er det altid med den føste. 2 var sådan okay. 3 var rigtig fed selvom den ikke rigtig hang så meget sammen med de 2 første. Havde 3'eren på HD DVD. Nogen der ved hvornår de første 3 kommer på BD med DK tekst ?? |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Et yderligere bevis på, at Vin Diesels karriere er i frit fald. Han havde med statsgaranti ikke lavet denne, medmindre han havde brug for pengene og et hit. Filmen bliver med ligeså stor garanti ikke nogen oplevelse. Hvornår har en 4er været positiv oplevelse, når kun 1'eren i serien var moderat underholdende?
Som min 4-årige søn ville sige: Det lugter af stink!!!
Er man hardcore Vin Diesel fan, kan man 'glæde' sig til "Babylon AD". Så den i USA for 3 uger siden. Er man til gengæld fan af en god sci-fi film..... skal man holde sig LANGT væk. Be warned!!! |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |