|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Borggaard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 18-September-2008 kl. 16:20 |
|
Har bestilt en Sony Blu-Ray afspiller (BDP-S350) som kommer imorgen/mandag men ville lige hører om der er nogle der ved om jeg får et hdmi kabel med?
Og hvis jeg ikke gør, hvilket kabel skal jeg så vælge? (skal bruge 1,5 til 2m) Mit LCD er et Sony 32' - D3000 har selv tænkt på et ClickTronic HDMI kabel men ved ingen ting om kabler, så ville bare lige hører hvad i ville foreslå? Kablet må max koste 300kr. |
||
![]() |
||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Hvis der ikke følger et HDMI kabel med, skal du købe det billigste du kan finde. Det er kun for længere kabler "kvaliteten" (prisen) er afgørende.
Jeg mener Harald Nyborg har dem billigt, hvis du kommer fordi sådan en. |
||
![]() |
||
Borggaard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Hmm.. Synes bare at have hørt, at man ikke skal købe for billige kabler, da det kan skade billede kvaliteten? ![]() |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Hej Borggaard. Jeg har købt dette kabel fra T.N-Hardware: http://tn-hardware.dk/product.asp?product=15194&sub=637 Mens jeg venter på min s550 ![]() Redigeret af Rod83 - 18-September-2008 kl. 16:33 |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Og det er bare et salgs trick. Du kan sagtens nøjes med et billigt på korte afstande ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay mange, mange tak ![]()
Mange tak, dejligt billigt, tror jeg bestiller det nu så :) Redigeret af Borggaard - 18-September-2008 kl. 16:38 |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Jamen det var da så lidt
![]() ![]() |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |