|
"Vil du køre denne plug-in?" - PS 3 |
Besvar |
Forfatter | ||
FNørd
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Emne: "Vil du køre denne plug-in?" - PS 3 Sendt: 20-September-2008 kl. 10:44 |
|
Hej redaktion Når jeg skifter side på PS 3 under surf her på recorder, kommer der ved hvert sideskift spørgsmålet: "Vil du køre denne plug-in?". Har forsøgt at slå "et eller andet" fra i opsætningen på PS 3; men intet hjælper. På www.berlingske.dk får jeg ikke samme spørgsmål. Såfremt jeg svarer nej, virker de to af tre øverste reklamer ikke - den stationære Harbosound er der - det ser ud som om det er de skiftende reklamer, der er problemet. Mvh FNørd |
||
BusinessBo
Guld medlem Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
Sendt: 20-September-2008 kl. 11:14 | |
Jeg har samme problem.. Når jeg prøver at få nogen trailer frem på apple.com
|
||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Sendt: 20-September-2008 kl. 11:17 | |
Det er de flash baserede reklamer der kræver et flash browser plugin Jeg ved ikke om PS3'en understøtter flash eller installation af browser plugins |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
Allan Olesen
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
Sendt: 20-September-2008 kl. 11:20 | |
Det er Flash-reklamer. PS3 spørger åbenbart altid, når man går ind på en side med Flash-indhold. Det er fint nok, at PS3 ikke bare kører alt Flash-indhold, men jeg ville ønske, at den gjorde det lige så elegant som Firefox med Flashblock. Her skal man klikke på reklamen/filmen/whatever for at køre den. Samme virkning, men man slipper for at besvare spørgsmål hele tiden.
Den understøtter i et eller andet omfang Flash. På DR's hjemmeside fungerer filmviseren på forsiden - bortset fra, at kun lyden kommer ud, når man afspiller et klip. Redigeret af Allan Olesen - 20-September-2008 kl. 11:23 |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |