|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mTs813 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: KBH V, Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() Sendt: 26-September-2008 kl. 11:13 |
Hej. Jeg ved godt der er mange her... men jeg er rimelig meget i tvivl. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Uden at jeg skal komme med forslag i øvrigt, skal du lige være opmærksom på, at skærmen skal have indbyggede højttalere, hvis den også skal anvendes til TV, ellers bliver det nok for bøvlet til soveværelset. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
mTs813 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: KBH V, Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
det har de 2 der er beregnet til det også :) men det er kun en fordel at de kan bruges som tv ikke en nødvendighed. men er den eneste forskel på T220HD & T220 at HD'en kan bruges som TV? fordi så kan vi jo lige så godt fjerne T220. men det jeg leder efter er den skærm med det bedste billede prisen skal være under 3.000. men hvis der ikke er den store forskel på billede kvaliteten kan jeg jo lige så godt tage T220HD eller T240HD da de kan bruges som TV. men igen hvis de ikke har det bedste billede så skal det ikek være dem :) |
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() |
Har selv en Samsung Syncmaster 2693. Til prisen er den uovertruffen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |