recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blank skærm på pioneer 5090
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlank skærm på pioneer 5090

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lpehrsson Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: Blank skærm på pioneer 5090
    Sendt: 26-September-2008 kl. 19:19
Jeg har et ganske irriterende problem med min HTPC.

Hvis PC'en er tændt FØR fjernsynet, så får jeg ikke noget billede på skærmen med mindre jeg enten i blinde skifter skærmopløsning (klaret med en hotkey og quickres) eller sætter pc'en i standby og tænder den igen, hvilket ikke er så praktisk hvis den er ved at optage. Billedet forsvinder også hvis jeg skifter til en anden HDMI port og tilbage igen.

PC'en er baseret på et MSI K9A2GM med integreret HD3200 grafik tilsluttet med et HDMI kabel på 1m.

Det er et rigtigt træls problem fordi det kræver at jeg har et tastatur tilsluttet compuren.

Jeg har haft både MSI, ATI og Pioneer på sagen uden at komme noget videre andet end besked om at geninstallere driveren. Pioneers support har svartider på en måned, så de er noget tunge at kommunikere med.

Nogle erfaringer med Pioneer og HTPC?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu