|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 29-September-2008 kl. 09:17 |
|
Selvom flere nævner det på nettet, at det er muligt at optage tv fra DRs Bonanza, er det endnu ikke lykkedes mig at finde et program til det formål.
- Mon det er muligt at optage radioudsendelser fra Bonanza? Redigeret af T-teknik - 29-September-2008 kl. 09:18 |
||
![]() |
||
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
|
Dit spørgsmål er ikke rigtigt forstået, men hvis du ser en udseendelse, fra Bonanza. Kan du når udseendelsen er hentet, finde en flv fil i mappen som kan se således ud C:\Documents and Settings\MR-KEEP-SMILING\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\53863_512x384x400K.flv Den fil er det muligt at afspille, og konvetere til andet format, hvis man ønsker dette, men gemmes kan det. Men det var sikkert ikke det du spurgte om |
||
![]() |
||
j_skib ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
|
Hej T-teknik.
Der er tidligere skrevet en del om emnet, prøv at se tråden "DR.DK/Bonanza til DVD?" fra marts 2008. Det endte med at jeg fik konverteret de gamle udsendelserne i en rimelig kvalitet. Venlig hilsen Jørgen. |
||
![]() |
||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|
Virker ikke med Vista ![]() |
||
![]() |
||
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
|
Virker ikke med Vista Det meldte historien ikke noget om, bort set fra det, Så smides filen sikkert bare et andet sted. Redigeret af mr_keep_smiling - 29-September-2008 kl. 14:20 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er kommet så langt, at efter afslutning får jeg gemt en fil som HTLM, tror jeg det er
![]() herefter ligger den som åben log in fil, som ikke kan gemmes fast uden om nettet. Håber I forstår, at hjælpe herfra ![]() Vil lige tilføje, alt er slettet, som jeg har forsøgt mig med. |
||
![]() |
||
r214si ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Web stream recorder pro er en mulighed. Dog er det ikke gratis ($40) men det opdager når der afspilles en stream i din browser, og gemmer det som .flv. Så kan du enten afspille det eller konvertere det med et gratis prg. http://www.sytexis.com/wsrecorderpro.php jeg fik det gratis igennem www.giveawayoftheday.com :-) Jeg har samtlige afsnit af Sonny S. + Tonny T samt tandbørsten liggende :-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der nye bud?
Det ser ud til via nettet, at XP gør det lettere at optage fra Bonanza. Jeg har prøvet flere programer uden resultat. Det kan vel ikke helt udelukkes, at Vista er for teknisk avanceret, siden det ikke kan lade sig gøre? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kan det tænkes, at der ligger en form for kodning i Vista, måske et samarbejde mellem Microsoft og øvrige pc producenter, som gør f.eks. optagelse umuligt?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tjek lige et andet oprettet emne:
Netforbindelse fryser contra Orbit ![]() |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Nej, det er progressiv download på begge platforme. Men måske sørger Internet Exploder i Vista for at slette FLV filen efter brug. Jeg gætter blot; jeg bruger ikke Vista og kommer aldrig til det. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg havde egentlig droppet forsøget, derfor min formodning vedr. kodning. Og egentlig burde jeg også have afsluttet denne tråd - men som jeg ovenfor har henvist til, så har jeg oprettet en ny tråd, som har givet et andet problem, som opfølgning på forsøget med bl.a. optagelse af Bonanza. Så jeg vil opfordre dig og evt. andre af denne tråd til at læse: Netforbindelse fryser contra Orbit ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |