Hejsa...
Jeg har et ønske om at opsætte en 15" fladskærm i soveværelset - bare som en start og evt. senere få en større skærm.
Jeg var forbi FØTEX - sorry men mine forældre har i sin tid købt fladskærmen der
- og der gav ekspedienten mig dette beslag i hånden og sagde det var løsningen. Der var selvfølgelig også en lidt billigere version. MEN Vogel går man jo ikke forkert af. Så de Kr. 50,- skal da ikke gøre noget...
Nu er jeg så ved at kigge på pakken for VOGEL VFW 132-beslaget og der står at beslaget er til fladskærme fra 23-32",og kan bære op til 35 KG. Men jeg har prøvet at holde beslaget op imod fladskærmen (15") og hullerne til skruerne passer som en "mis"... Dette beslag kan så kippes til en fast vinkel og IKKE drejes, men der stod et andet beslag ved siden af som også kunne drejes.
Nu er jeg så kommet i tvivl og søger hjælp til om vi ikke er godt tjent med dette beslag, som har udvidelses-mulighederne op til 32" fladskærme senere. Men det kan jo som sagt ikke drejes og mountes kun i 1 fast-indstillet vinkel, selvfølgelig efter eget valg.
Hvad har I andre gjort og overvejer at gøre i soveværelset. Dette beslag skal mountes direkte midt for dobbelt-sengen. Og soveværelset er ikke det største.
Faktisk skal det være lige ved fodenden af sengen og hvor højt skal man så hænge det?
Håber der er nogle som kan komme med input...