|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6268 |
![]() Sendt: 04-Oktober-2008 kl. 12:30 |
Jeg kommer nok ikke udenom en iPod, men gider ikke iTunes
Floola skulle være et godt alternativ, men er det svært at bruge? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Altså..hvorfor kommer du ikke uden om en iPod? Der findes oceaner af andre og bedre afspillere. Tag et kig på www.dapreview.net for nogle forslag.
Redigeret af turbonegro - 05-Oktober-2008 kl. 00:51 |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
www.anythingbutipod.com har også reviews af mange gode alternativer til æblerne.
|
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
selvom jeg selv har en ipod vil jeg også soge at der findes rigtig mange andre mp3 afspiller som er lige så gode og bedre. se på et par af samsungs, cowan, creative, archos og sandisk f.eks.....dhvilket mærke du skal kigge på afhænger selvfølgelig af om du er efter en dedikeret mp3 afspiller eller om den også skal kunne afspille mp4, avi, gå på nettet etc.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6268 |
![]() |
Den skal kun bruges til musik, og den skal være stor = 40 GB eller over
På den anden side vil jeg ikke betale meget over 2K |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
Ipod classic er oplagt så (i know det er en ipod)80 gb ca 1500 kr.
Men man kan også købe en archos 704 wifi 40 gb for under 2000. Personligt synes jeg dit krav om 40 gb er dumt især når du kun skal bruge den til musik. Kan godt ske at du måske har 20-30 gb musik på din comp, men så ved du lige så godt som jeg at du aldrig får lyttet til det hele og slet ikke på din mp3 afspiller. 16 gb er mere end rigeligt og der skal jeg satme love for at der kan være meget musik på. Min er på 16 og ville personligt heller have haft en på 8 gb nu. Når vi er nede i 8/16gb er der masser af lækre afspillere. f.eks. creative zen X-fi, cowon iaudio D2, samsung YP-2p. Synes virkelig du skulle tage at se på dem og så seriøst overveje hvad du egentlig skal bruge 40 gb til (især når du kun vil give 2000 kr). bare en tanke |
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Hmm, man kunne også prøve den frække model. Købe en 5. generations iPod og straks putte Rockbox på. Så har du det bedste af 2 verdener: en stor mp3-afspiller, der ikke er afhængig af at skulle inficere dit liv med iTunes.
Læs mere på Rockbox hjemmeside |
|
![]() |
|
![]() |
ja rockbox foreslaget er også en rigtig god ide.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |