|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 18:40 |
|
Heeey Jeg har lige købt ny pc, da den gamle er brændt sammen.. Men nu ligger det sådan at der er 90 dages prøve periode på Norton. Og da jeg lige har købt det nye BullGuard, vil jeg endelig gerne have det installeret. Det gik også godt nok. Men jeg kan S**** godt nok ikke få slettet Norton. En der kan hjælpe ?? |
||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
||
![]() |
||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
|
Bump |
||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
||
![]() |
||
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
Ja Norton kan være strid, sommetider går afinstalleringen glat, og andre gange har man bøvl. Du skal kikke efter om der er et opdateringsprogram installeret samtidigt mded norton, og så afinstallere det først.. Ellers mener jeg der er et sted på Nortons hjemmeside, hvor der er hjælp. Niels |
||
![]() |
||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
|
Prøv at kigge på denne - træge - side hos Symantec og se om det ikke hjælper http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/200 5033108162039?OpenDocument |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak skal i have.. Det hjalp da jeg fik installeret deret remove tool.. En hurtig genstart også var det væk.. |
||
|
||
![]() |
||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
|
Jeg måtte have hjælp fra dem her : http://www.spywarefri.dk/ Jeg kunne ikke få det helt fjernet. Så nu er mit også helt væk. Det er forøvrigt skide irriterene at de installere sådan noget møj, de skulle lægge den prøve-version med på en cd. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Helt enig. Så man selv kan vælge om man vil have deres program. Ellers skulle de bare gøre det lettere at fjerne. |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |