|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 19:14 |
Jeg er HELT grøn på HTPC området, jeg havde for et par uger siden fået øjnene op for en Popcorn Hour, men efter hvad jeg læste var der stadig nogle problemer, og den var vist ikke helt lige til at sætte op. Så fik en kammerat en eeeBox som jeg tænkte man kunne bruge som HTPC, men den har vist ikke krafter nok til at vise 1080p. Mit spørgsmål er derfor, hvad kan man samle en HTPC der kan vise HD materiale for? Den må gerne kunne fungere som DVD maskine også (blu ray ikke et krav). |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Der er masse af tråde omkring at samle en htpc, men for omkring 3000-3500 kr. så har du en der kan køre det hele.
|
|
![]() |
|
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
Okay, det er jo ikke så galt igen. Hvad med software? Hvad findes der? Bruger man bare Windows Media Center, eller findes noget andeT? Kan man få coverart og imdb-rating ligesom på en Popcorn Hour? |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
der er også mediaportal, det bruger jeg selv, og det er gratis, og det er med covers og info fra imdb og rating, så der mangler ikke noget på det punkt. www.team-mediaportal.com
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |