recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan spiller Focal sib og sib xl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan spiller Focal sib og sib xl

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hr. Dam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan spiller Focal sib og sib xl
    Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 20:34

Hej.

Jeg er på jagt efter nogle kompakt højtalere. De skal bruges mest til sourround men skal også spille musik. Jeg var inde i hfk for at lytte til b&w m1. Godt nok havde jeg lige lyttet til nogle Dali gulvhøjtalere, men da hørte b&w'erne krummede mine tæer så meget sammen at jeg kunne passe en sko der var 5 numre mindre end normalt

Dalis motif lcr var meget bedre, men prisen er også noget højere.

Nu vil jeg gerne høre fra dem som har focals sib og sib xl. Hvordan er de til film (der skal selvfølgelig en sub til) og hvordan er de til musik. Evt hvordan lyder de i forhold til B&ws m1 eller dali motif lcr eller andre.

Til top
Hr. Dam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 13:42

Er der ikke nogen der kan komme med en lille anmeldelse. De har da være på fælleskøb et par gange så der må næsten være nogen der har dem. Jeg vil gerne høre andres meninger om dem, for jeg skal køre et pænt stykke for at komme til at kunne høre dem, hvilket jeg selvfølgelig vil gøre før et evt køb.

så lab være med at være genert og skriv dine kommentarer om dem

Til top
Hr. Dam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 15:04
Jeg prøver lige at bump'e denne tråd.
Til top