|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||
Kamikazekid8 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 16:52 |
|||||||||||||||||||||||
Hey alle, da dette er mit første indlæg håber jeg det undskylder hvis jeg kommer til at gøre noget forkert, med det sagt så:er jeg igang med at finde det billigste sted at købe PS3 henne, og efter at have fået at vide utallige gange af engelske firmaer de ikke sender over 1KG, så har jeg nu fundet noget der hedder shoxx.com, som jeg ville høre om der er nogle erfaringer med.. de sender op til 35 kg, og hører hjemme i Luxembourg.. så går ud fra jeg ikke skal betale told da det er EU.. men ville gerne høre om der nogle erfaringer med dette site.
på forhånd tak.. Kami
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Frossenfisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Jeg kender ikke forhandleren, men har kigget lidt på siden. En PS3 80 GB koster 3.062,74 kr, oveni skal lægges levering på 9 Euro, altså ca. 70 kr. Dvs. en samlet pris på ca. 3130 kr. For 100 kr mere kan du købe maskinen hos en dansk forhandler, som fx. Coolshop.dk, der så vidt jeg ved er billigst i øjeblikket. Personligt ville jeg vægte at handle med en dansk butik langt højere end at spare 100 kr på en vare til over 3000. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Kamikazekid8 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
jo men skal også have HDMI kabel 3 kontroller og et ekstra oplader kabel alt i alt koster dette 3800 ... På coolshop kan jeg få dette til 4484 ..
Men der er ingen der har handlet på dette website?? |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Jeg har lige købt min på amazon.uk.co Men kender ikke den hjemmeside du snakker om. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Jeg købte også min på amazon.co.uk. Det gik hurtigt...2 eller 3 hverdage så vidt jeg husker.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
hej og undskyld, jeg lige blander mig Hvilken garanti er det når man køber via amazone, og hvad nu hvis maskinen går i stykker, hvor skal den så sendes hen ?
|
||||||||||||||||||||||||
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
amazon.co.uk skulle have en glimrende RMA service, så det skulle ikke være noget problem... Det har jeg ihvertfald læst op til flere gange her på forumet.
|
||||||||||||||||||||||||
/Skipper
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
du får for et udvalgt spil eller film med for kun 10 pund!
købte også min på amazon fik den leveret på under 24 timer! hvilken jeg selv havde bestemt at bløde for... |
||||||||||||||||||||||||
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Amazon.co.uk har super god service på det område. De sørger for, at den bliver afhentet på din bopæl og, at dømme udfra et par tråde her på sitet så virker det upåklageligt. Desuden leverer de indenfor 2-3 dage så det kan næppe gøres meget bedre. |
||||||||||||||||||||||||
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Har fået min PS3 fra Shoxx.com og gik fint indtil den kom til Tåstrup hvor GLS skulle fragte den 30 min. til min bopæl,.. måtte ringe til dem 3 gange og fortælle at de ikke havde været forbi med seddel eller noget, påtrods af det stod på deres hjemmeside, indtil de til sidst nossede sig sammen og leverede den.. Men har købt HDMI kabel og 4 controllers, to "ægte" og to i andet mærke end sony og funker fint.. har betalt 3800 for det... rent kommunikationsmæssigt har det været rigtigt positivt indtil videre, og forventer jeg også det er ved evt. problemer.. 7-9-13... rigtig god oplevelse med Shoxx
![]() ![]() det skal dog siges at jeg betalte via bankoverførsel hos Shoxx da de ikke understøtter dankort.. Mange tak for svarene, og hjælpen.. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Monolithos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Til jer der har købt på Amazon.co.uk hvor finder man de titler til 10£?
Bestilte igår følgende: "Sony PLAYSTATION 3 Console (80 GB Model)" Video Game; £308.48 "Bioshock (PS3)" Video Game; £31.89 "Grand Theft Auto IV (PS3)" Video Game; £26.58 I alt:
Alt sammen solgt af Amazon EU S.a.r.L. Men da jeg kiggede under "Qualifying PS3 Games" eller der hvor der står til 10£ plus et gratis HDMI cabel (som ikke ser ud til at være med i pakken?) står Bioshock og GTA4 under den titel til 10£ men hvorfor koster det, det dobbelte ca. ? Skrev Giftkoden ved checkout. Mega forvirrende at handle hos dem - eller bare mig som er noob? ![]() Redigeret af Monolithos - 28-Oktober-2008 kl. 15:42 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Bioshock koster £31.89...De har trukket £21.89 fra...det give £10
Redigeret af Rob801 - 28-Oktober-2008 kl. 20:36 |
||||||||||||||||||||||||
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |