recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udbygning af mediacenter med Blu-Ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUdbygning af mediacenter med Blu-Ray

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Direkte link til dette indlæg Emne: Udbygning af mediacenter med Blu-Ray
    Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 11:16

Tænker på snart at smide et Blu-ray drev i mit mediacenter.

Men synes jeg kan huske der er noget bøvl med at VMC ikke kan afspille Blu-ray? og at det skal gøres fra en ekstern player, PowerDVD?

Jeg vil nødig undervære mediacenter som frontend til afspilning af mine film. Hvordan kan Blu-ray håndteres?

Jeg bruger Vista 32bit med My Movies som tillæg.

Til top
prometheus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 18:10
Ved ikke om det er gældende, men vil afspilning af blu ray på en almindelig pc kræver det et grafikkort med HDCP. Herudover, hvis signalet skal op til en PC skærm skal denne også have HDCP, med mindre man bruger vga (analog)
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 20:57
Jeg bruger PowerDVD version 8 og det fungerer uden problemer. Mht. HDCP kan man bruge programmet AnyDVD (fjernser kopibeskyttelsen). Jeg ved dog ikke om det er lovligt, men mon ikke det er det hvis man ejer en lovlig kopi?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu