|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 20:50 |
Min mor har lige købt en Lenovo bærbar, er det det samme som IBM bare i en discount ude gave eller en del af IBM - altså Lenovo uden på og IBM inden i??
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
IBM solgte deres bærbar division fra til Lenovo nogle år tilbage. Så nej Levono er ikke IBM.
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
men det er en go' bæbar, på niveau IBM?
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Det kommer meget an på, hvilken model hun har købt. Hedder den ThinkPad, så er det stadig den gode IBM kvalitet... |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Lenovo laver absolut gode bærbar.
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Der er hvis noget med at Lenovo komme med en bærbar, optimret til photo
og grafik prod. ? Spørmåle er selfølig om den komme her til landet ? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Lenovo bærbar model t61 kan sikkert fåes billig, men så kommer den
sikkert fra Codan. (station 2 i aften, der blev taget for 2 mio). |
|
![]() |
|
Thomas1974 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Belgien Status: Offline Point: 143 |
![]() |
Deres thinkpad serier er geniale.
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
Denne ser da meget god ud |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Maestro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Jeg bruger selv en Z61m Thinkpad til dagligt i mit arbejde, og det er uden tvivl en kæmpe forskel på den og min egen private maskine fra LG.
Alt er bare i bedre kvalitet, chassis, taster, følelsen, alt er bare mere gennemført. Jeg vælger Lenovo når den jeg har nu skal skiftes, uanset merpris kontra ydelse. ![]() |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
IBM's Thinkpads blev også produceret af Lenovo. Det vil naturligvis ikke forhindre Lenovo i at sænke kvaliteten, nu hvor de selv bestemmer. Men min nuværende Lenovo T61p er i hvert fald af mindst samme kvalitet som min gamle IBM R50p. |
|
![]() |
|
![]() |
det er denne model, måske ikke den kræftigeste model og den som kan mest men det er til mor - så det noget der hedder; surf på nettet/netbank, se billeder af sine børnebørn, gå på mail og så lige bruge word og excel. Det den vej hun skal så håber den er okay?? http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2255& osCsid=8a8966b82fca0103ce1a1e9e63e1c86e |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |