recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wii spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWii spørgsmål

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Direkte link til dette indlæg Emne: Wii spørgsmål
    Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 09:34

Hej

Håber i kan hjælpe med svar på et par spørgsmål:

Hvis jeg vil  have chippet min Wii, kan jeg så selv gøre det, eller er det for dumt at spare de 300 kr forhandleren skal have for at gøre det?

Min datter plager om at vi skal have et Wii Fit. Det billigste jeg kan finde den til, er ca. 750 og de kan ikke levere. Kan den findes billigere i udlandet? hvis den kan, risikerer jeg så at få f.eks. en tysk udgave, eller er de ens?

Jørn

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3847
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 10:23

Mht chip kan du selv smide en Wii clip i : http://www.youtube.com/watch?v=He6hSr8GHJ0 (eller den her hvor du også kan se hvordan du adskiller Wii'en : http://www.youtube.com/watch?v=cotulOLG-JU&feature=relat ed) du skal dog være opmærksom på at Nintendo skifter chip hele tiden, og det er ikke sikkert at Wii clip understøtter de helt nye. Du skal chekke dit serienummer for at finde ud af hvilken chip der sidder i. Og du skal huske at få den specielle tri-wing skruetrækker med.

Det tager længere tid at skille maskinen ad, end at montere chippen ;-) Jeg har gjort det ved min. Jeg købte den her

Der findes ikke særlig mange spil på Dansk - og Wi fit er ingen undtagelse. Når du køber den i Tyskalnd for du en Tysk manual med. Spillet er ikke på tysk. Jeg har købt mit brugt (de kommer af og til på dba.dk), og svigerforældrene fik et fra Tyskland (de har dem vist også hos Otto Duborg m.m.hvis du skulle komme over grænsen). Jeg købte den her da jeg havde handler der før og de er billige i fragt.

Redigeret af kim.t - 21-Oktober-2008 kl. 10:30
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 501
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2008 kl. 13:41

Nu har jeg så besluttet mig for at jeg ikke selv vil montere chippen og jeg har fundet ud af at jeg kan bruge enten Wiikey eller D2pro V3. De koster hhv. 399 og 749 incl. montering.

Forhandleren synes selvfølgelig at jeg skal vælge D2pro V3 til 749, men jeg har ikke lyst til at ofre 350 ekstra hvis Wiikeyen er god nok.

Nogle der kan fortælle om der er rigtigt gode grunde til at vælge den ene frem for den anden?

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2008 kl. 03:04
Jeg har en wii med wiikey monteret og det fungerer som det skal og jeg må da indrømme at når jeg læser hvad de andre chip der er på marked kan i forhold til en wiikey kan jeg ikke se hvorfor man skal vælge den dyre model da de alle mere eller mindre kan det samme
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu