|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jacob Bentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 00:29 |
Hvad er godt??
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
![]() |
floppydtv / firedtv er godt og dyrt.
Jeg har bestilt et Techno trend kort, og regner med at have det instaleret i løbet af få dage. Og husk at købe viacces cam kort... |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Er Techno Trend da billigere og lige så godt? Hvor ligger der en købmand som forhandler disse kort, synes ikk EDBPriser.dk lister noget om de`m?? |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
De fungerer udemærket men for at købe, skal du købe i Tyskland og vælg denne
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Jacob Bentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Hvad med dette??
Benu hvad koster det at få sendt fra Tyskland??
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
![]() |
Jeg betalte 117 euro inkl. cam og fragt for et technotrend budget C-1501 |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() |
Jeg har testet det kort (på stofa) og fandt det ganske udmærket. http://www.digitalt.tv/artikel.aspx?ArticleID=94 |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
De aktuelle priser står på hjemmeside, så er det bare at gange det med ca 7,60 , fragt er ca 8 euro med GLS
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
TerraTec Cinergy C PCI har jeg haft i min HTPC. Det var ikke et godt bekendtskab. Kortet led under at der blev lavet rigtig mange fejl i streamen, hvorefter den gik i baglås efter noget tid. Nogen forums mener afskærmningen af tunerdelen er for dårlig lavet. Men det er naturligvis ikke rigtig nemt at bekræfte. |
|
![]() |
|
![]() |
Kan man bruge et TerraTec Cinergy C PCI i Vista Media Center?? Redigeret af Jacob Bentzen - 31-Oktober-2008 kl. 16:06 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har modtaget mot technotrend kort:
d-Budget-C-1501-inkl--CI-Interface---TT- Viewer.html">http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p1 85_Techn oTrend-Budget-C-1501-inkl--CI-Interface---TT-Viewer.html Og det er en skuffelse. ![]() det nægter at vise kodede kanaler fra YouSee. Og jeg har kontrolleret at cam kort etc. vender rigtigt og så videre. Og mit firedtv virker på denne PC. Det bliver vist en retur til leverandør. ![]() nogle kroner.... Så hellere en floppydtv. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
#htpcClude Hvilke program har du anvendt kortet sammen med? |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |