|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() Sendt: 04-November-2008 kl. 07:46 |
Nu skal det være. Jeg har anskaffet mig en Qnap TS-209 II NAS. Hertil søger jeg nu et udendørs overvågningskamera. Jf. kompabilitetslisten på Qnap´s hjemmeside understøtter den indbyggede "surveillance station" adskillige kamera producenter. For mig er det dog noget af en jungle - specielt i relation til udendørs kameraer. Det udendørs kamera skal have følgende (mindste) feautures: 1) indbygget infrarød til optagelse i mørke (0 lux) Kameraet må ikke koste en bondegård, hvorfor Axis eks. er udelukket. Hvem har et bud? |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Hvad med sådan et her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=309078&am p;searchArea=&Soegeord= |
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
Det kamera kunne bestemt være interessant
![]() |
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Jeg kan se at det lkan tage arecont vision, så er det sådan et her du skal have... det koster men er SUPER GODT (med rette objektiv).
Eller kan man gå ned til det her Sert |
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Sorry havde ikke set du skrev det ikke måtte koste en bondegård
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Lige for at blande mig, men hvis det skal være et billigt kamera kan det meget vel, være bedre at købe et uden ir i, da du min. skal på 42 ir dioder før det begynder at være godt.
Tilgengæld kan man få et dag/nat kamera, dvs. det går i sort/hvid når det er mørkt...det er tit bedre end små ir lamper... Sert Redigeret af Sert - 05-November-2008 kl. 20:15 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de mange gode forslag. Jeres input indgår i min videre søgen efter det rette kamera.
|
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Fandt du nogensinde et godt udendørs kamera ? Kan se at det kamera jeg fandt er min. driftstemperatur 5 °C så det er nok ikke så godt.
|
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
![]() |
Nej, jeg har ikke fundet et udendørs kamera endnu. Leder stadigvæk med lys og lygte. Jeg søger stadigvæk et kamera, der opfylder 1) kompatibel med min Qnap 209 II Pro 2) motion detect 3) night vision (eller nattilstand). Om det er trådet eller trådløs er ikke så afgørende. At trække et netværkskabel kan jeg nok godt finde ud af. Der skal i forvejen trækkes et strømkabel - medmindre kamraet som jeg finder, understøtter strøm via netværkskablet. |
|
![]() |
|
![]() |
Gad vide om jeg vil kunne bruge dette: http://spydk.dk/product_info.php?cPath=30&products_id=20 1&osCsid=119cce14e8f03ef153a4519420d17839
|
|
![]() |
|
![]() |
Ser ud til at det kun kan tilsluttes via USB, og for at det skal virke på en QNAP skal det tilsluttes via netværk rj45. Har kigget en masse steder men syntes ikke jeg kan finde nogen netværks kamera der er udendørs.. Der ikke er voldsom dyre. |
|
Samsung LE40M86BD
|
![]() |
|
![]() |
Tænke jeg nok. Overvejer i stedet dette: http://spydk.dk/product_info.php?cPath=30&products_id=19 9&osCsid=17c813a9449da78667852398f88a918b Godt nok ikke kompatibelt med min Qnap, men ser ud til at kunne det jeg ellers ønsker. Kameraet - eller kameraerne skal bruges som led i alm. sikkerhed og billederne skal selvfølgelig bruges som evt. bevismateriale. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |