|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() Sendt: 04-November-2008 kl. 21:32 |
||
Har lige købt Indiana Jones 4 på Blu-ray hos Blockbuster.
Den kostede kun 199,- Det er da til at leve med. Se her. Redigeret af hummelmose - 04-November-2008 kl. 21:33 |
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
se her. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26201& KW=flemming+larsen&TPN=184 de sidste 3-6 poster. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
||
Ja, men se. Side 184 :-)
Tænkte bare jeg ville fortælle om det... ![]() ![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
I en forretning? På hjemmesiden er den ikke på lager. Redigeret af Kampus - 04-November-2008 kl. 23:14 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja. jeg smuttede bare ned i den lokale Blockbuster, og fik endog en grim nøglering med
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Skulle måske overveje at afbestille en Norsk udgave fra dvdstrax til 189,- Er lidt ked af den Norske titel
![]() |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
det er også altid godt, at vi kan fortælle hinanden om de gode priser. det var også bare lidt for sjov. lidt off topic. denne her. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49722& KW=flemming+larsen er det noget, du kan hjælpe mig med. eller hvem skal jeg have fat i? |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
||
Ring til Obama, det er ham der styrer showet nu |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
hmm, ok. har du et nummer? |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
![]() |
||
Hello Øv, er jeg den eneste som ikke har fået Indiana Jones 4, min er bestilt d. 29 oktober, og ikke set skyggen af den - endnu.... Er bestilt hos DvdStrax. |
|||
![]() |
|||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
||
1-800-imthepresidentyoudiggit (eller skriv til Lars -eller en af de andre Sandal osv.) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
dvdstrax er jo norsk. så den udkommer i dag i norge. og nogle film bliver først sendt, i sidste øjeblik til forhandleren. og så skal den først til dk. og så har de sikkert ikke bestilt nok. så skynd dig at afbestille, og løb i blockbuster eller elgiganten og giv 10kr mere. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |