recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløst internet - langsomt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløst internet - langsomt?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
panhero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløst internet - langsomt?
    Sendt: 05-November-2008 kl. 06:41
Hej,

jeg har altid haft kablet internet indtil igår, hvor jeg røg over på det trådløse. Jeg har 10mbit, og med kabel ku jeg få 1 mb/s i download. Nu har jeg så skiftet til trådløst, hvor jeg har fået en Netgear WG111v2 fra TDC.

Nå men jeg synes faktisk ikke det er så fedt som jeg havde troet. Jeg har nu kun 6-8 mbit i hastighedstests svarende til en 700 kbs. Er der noget jeg kan gøre, for at få samme hastighed på mit internet som da jeg havde kabel - nu bare trådløst?

Går ud fra det er routeren fra TDC der sikkert er noget crap..
mfg. the one and only panhero

Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 688
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2008 kl. 07:43

Ikke rigtig.

Det er en billig router, så kvali vil ikke være i top. Desuden vil Wifi altid være påvirket af omgivelserne, så som vægge og andet, alt kan ære med til at nedsætte signalstyrken, og med laver signal styrke kan du også risikere retransmit.

Kabler er bedst til en hver tid. De giver bare ikke så meget frihed, så det er et tradeoff.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu