|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Boeniz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 13-November-2008 kl. 16:22 |
Hola folkens
Jeg er ved at bygge lidt om, og når jeg engang bliver færdig, er det min plan at investere i et Sonos system. Jeg skal også ha' anskaffet nogle nye højtalere. Jeg må hellere lige understrege, at jeg på ingen måde er audio-feinschmecker, så måske er det et helt forkert forum, jeg henvender mig i
Sonossystemet regner jeg med at hente i Hi-Fi Klubben, så jeg har også skimmet et par højtalerløsninger hos dem: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/dali_ concept_1_hoejttaler_hvid.htm http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/bw_lm 1_hoejttaler_hvid.htm
Råd og kommentarer modtages gerne. Redigeret af Boeniz - 13-November-2008 kl. 16:23 |
|
![]() |
|
huiron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Har ikke hørt nogen af dem, men vil mene den lille bw_lm1 højtaler er for lille. Den kommer ikke i nærheden af at spille bas.
Dali concept tror jeg spiller temmelig fint til pengene, du skal bare ikke forvente specielt kraftig bas. Indbygnings højtalere er den der leverer klart mest bas ifølge spec, dog kan jeg ikke gennemskue hvor godt lyden kommer til at være indbygget i loftet. Placering af instrumenter må være meget svært, men det er jo ikke sikkert det er relevant for dig. |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Du kan godt få rigtig gode indbygnings højtalere, også dem der går ned til de omkring 40Hz, så evt. supplere med en lille sub. Du skal dog regne med omkring de 3K. pr. stk. af højtalerne.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |